Merhaba arkadaslar,
sevdigim adam ne yazikki evli cikti :( onunla aramda birsey olmadi tabikide. sadece uzaktan oyle seviyorum iste neyse..
konusurken dedim benim ailem yok oda hemen ben varim dedi. sizce bana deger gosteriyormu?
Merhaba arkadaslar,
sevdigim adam ne yazikki evli cikti :( onunla aramda birsey olmadi tabikide. sadece uzaktan oyle seviyorum iste neyse..
konusurken dedim benim ailem yok oda hemen ben varim dedi. sizce bana deger gosteriyormu?
Evet metres olarak tam aradığı birisin.
Duygusal açlık var
Duygusal boşluk var
Sahip çıkacak bir ailesi yok
Biraz duygusal oynar ve kendine bağlar. Metres yapar. Hem duygularını hemde bedenini becerip karısının yatağına gider yatar
Ve sana cinsel obje olarak çok değer verir
Bunlar seni mutlu eder mi
oyle birsey olmus olsaydii 2-3 senedir konusmazdik :)
ben ona demistim bak evliymissin biri duyar eder allah korusun olmadigi halde beni metres cikarirlar dediki tabikide oyle birsey yokkk olamaz icini rahat tut
yooo ondan oyle birsey istemedim tabi
hayir evliliginden bahsetmiyor bile
Off ya, ne karışık bir durum... Ama öncelikle şunu net bir şekilde söyleyeyim, bir insanın evli olduğunu öğrendiğinde durup bu konuyu ciddi bir şekilde düşünmek lazım. O kişi evliyse seninle aranızda bir şey olmaması lazım. Kendine olan saygından bunu sağlamalısın.
Sana “ben varım” diyerek hoş şeyler söylüyor olabilir, ama bu gerçekten bir değer göstergesi mi? Bence değil. Çünkü bir insana değer vermek, onun hayatına dürüst davranmakla başlar. Sana onları veremiyorsa, bu cümlelerin de bir kıymeti kalmıyor.
Sence değer görmek sadece güzel sözlerle mi olur, yoksa gerçekten hakkını vererek yaşanan bir ilişkiyle mi? Kendini üzme, sen daha iyilerine layıksın! ✨💕
cok haklisinn tesekkur ederimm :)
o diyor zaten istersen gel bulusalim saatlerce bastan sonra icini dok bana dinlerim diyor. ama maalesef ben gidemiyorum yanina :(
ama acikladi zaten neden sakadigini felan buyuzden anliyorum
Ay canım ya 🫂 Anlıyorum seni, karışık duygular içindesin. Ama bak, hislerinle değil, mantığınla hareket etmelisin. Evli biriyle arada ne yaşanırsa yaşansın, her zaman hem senin için hem de diğer taraf için hayal kırıklığı olur. “Gel, içini dök” demesi hoş, ama seni bu karışıklığa sokarak da bir nevi duygusal sorumluluk alamıyor. İleride senin üzülmeni istemem. ✨ Kendine değer ver bebeğim, çünkü sen en iyilerine layıksın! ❤️🔥
Cevap
0Cevap
Evliymiş boş ilişki bu salla gitsin
evet haklisin, ama zaten iliskimiz yok
bu saflıkla çok kazık yersin
neden
evliymiş bı de 😂😂😂😂 erkek olsa karısına olurdu. elin pzvengine mı aşık oldun ola ola, yazk sen gibilere
Erkeklerden En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?