Aile evinde yaşadığım ve eve almadığım için konuşmayı bitiren erkek şaka mı?

Herkese merhaba yaklaşık 1.5 aydan beri konuştuğum bir çocuk vardı farklı şehirlerdeydik. Meslek sahibi okumuş insan diyor insan. Mesajlaşırken cinsellik muhabbeti falan hiç geçmedi. Sevgili gibiydik son zamanlar. Bulunduğum şehire geldi ailesi de benim bulunduğum şehir de yaşıyor. Buluştuk ettik her şey güzel falan. Yakınlaştık biraz öpüştük gibi oldu ve sonrasında eve gelmek istedi evde ailem yoktu tatile çıkmışlardı bu arada. Bende hayır dedim baya ısrar etti ama hayır dedim yine. Ertesi günde ısrar etti ve ben yine yok falan dedim. Ertesi gün bana benden soğuduğunu o kadar yol geldiğine pişman olduğunu neden direnç gösterdiğimi zaten ağır bir işi olduğunu ( doktor) ve bu konuda sabrı olmadığını söyledi. Birkaç ay sonrada bulunduğum şehre atanacaktı. Döndükten sonra da görüşmek istemediğini söyledi ve her yerden sildi. Gerçekten şaka mısınız? Öptük diye şey mi yapmak lazım? Evime almam almam mecbur muyum almak. Güvenecek kimse kalmadı. Neden böylesiniz? Arkadaşlarım birer birer nişanlanırken benim gördüğüm muameleye bak.
Aile evinde yaşadığım ve eve almadığım için konuşmayı bitiren erkek şaka mı?
Cevapla