Biri var çok düzgün birisi ama benden 7 yaş küçük olması üzüyor ya hiç olmaz dimi.. çoğu insan beni yanlış anlarlar?

Biri var çok düzgün birisi ama benden 7 yaş küçük olması üzüyor ya hiç olmaz dimi.. çoğu insan beni yanlış anlarlar?
Cevapla