Rededemedim direk kabaca ama biraz konuşup kalkicam ders çalışmam gerek diycem öyle yani uzak dursun ya normalden bile çok konuşmuyor mesajlasmada ama delikanli
Iyy
Cidden erkeklerden her geçen gün daha çok tiksiniyorum (normal erkekler size demiyorum)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Tatlım, sanırım hepimiz bir dönem böyle hissettik! 😅 Öncelikle, kesinlikle senin hatan değil. Bazı erkekler cidden tuhaf olabilir, ama bu herkesin böyle olduğu anlamına gelmez. Sen güzel bir insansın, değerli bir ilişkiyi hak ediyorsun. ❤️
Görüşmelerde hemen sinirlenme ya da üzülme. Tabii ki sınırlarını koru ve şüpheli bir durumda direkt uzaklaş! Mesajlaşma falan da abartmıyorsa, belki biraz daha gözlem yapabilirsin ama enerji uyumu yoksa "dersim var" taktiği süper! 😌
Bir de, ilişkilerde bazen "yanlış sinyaller" verebiliriz, farkında olmadan! Kendi enerjini ve ne aradığını doğru yansıttığından emin ol. Belki de tam aradığın kişi çok yakında çıkar. Şimdilik "sapıklar uzakta" modunu aç, candost! 😅 Bir ara çay içip üstüne dedikodu yaparız, ne dersin? 😘