Niye karsima sapik erkekler cikiyor benim hep? Normal iliski yasamak isteyen biri çıkmıyor?

Rededemedim direk kabaca ama biraz konuşup kalkicam ders çalışmam gerek diycem öyle yani uzak dursun ya normalden bile çok konuşmuyor mesajlasmada ama delikanli

Iyy

Cidden erkeklerden her geçen gün daha çok tiksiniyorum (normal erkekler size demiyorum)

Niye karsima sapik erkekler cikiyor benim hep? Normal iliski yasamak isteyen biri çıkmıyor?
Cevapla