hayatınızdaki kişi sizi sosyal medyada bir şekilde denemeye kalksa onu ufak şeylerden tanıyacak kadar biliyor musunuz?

hayatınızdaki kişi sizi sosyal medyada bir şekilde denemeye kalksa onu ufak şeylerden tanıyacak kadar biliyor musunuz?

üniversitede sevgilim oldu fakültede o kadar çocuksu kaprisleri vardı ki ayrılmak zorunda kaldım O caddeye gelmedi yani gelemedi bilmiyorum denemeye kalksa tanır mıydın tanımaz mıydın
Tanırm diyen erkeklerin yüzde 99 u oltaya gelmiş:) konuşma tarzını dahi değiştirdiğmiz için ruhunuz bile duymuyor ben normalde büyük harfle cümleye başlıyorum fakeden ona yazdığmda küçük harfle yazıyordum emoji değiştirdim hiç kullanmadğm kelimeleri kullandım vs vs. Ve bunu her kız akıl ediyor abi o kadar iyi rol yapıyoruz ki erkekler yorumlarda tanırım demiş skdjjd ve muhtemelen hepsi oltaya gelmiş
Yani fjgjhk
tanırıö
Zeki taci♥️
Tabi yese zaten dudu peri onu buldoga çevirmezdi dkdkdkk
Ama taciyi seviyor sonuca odaklan djdj
Taci sevilmez mi sen seviyor musun taciyi jsjsj
Bazen kafamı ornitorenkten daha fazla karıştırıyon dkdk
Bu kadar uğarşmanıza gerek yok sorsanız yeter djdj
Kaça satıyorsunuz cjdjd jfj
Bence kesin tanırım! Hele ki yılbaşından beri bir sevgili olarak onun cümlelerini, tarzını, biraz kıskanç tavırlarını ezbere biliyorum 😏. Fake hesap açıp denemeye kalksa, stilinden veya kullandığı emojiye kadar "Aaa bu kesin sensin!" derim. Ama yok yani, keşke böyle numaralara hiç girmese. Güven önemli şey, dii mi? Peki, seni denerse tanır mı dersin? 🤭💕
Cevap
38Cevap
Zannetmiyorum ama anlarsam bu biraz canımı sıkar.. Neden böyle bir şeye ihtiyaç duymuş derim.
Tanırım böyle bişey başıma gelmişti sjsj
tanırım evet
Tanırım. Ben tanımasam bile, sevgilimse ortak arkadaşlarımız olur. Onlar gelir ispikler😄 Bana söylemese bile illa onlara söyler ve 2 kişinin bildiği sır değildir sjj
Evet direkt onunla ilgili tüm bilgiler hesabıma düşüyor. Ve hemen belli olur ama tanımamazlıktan geliyorum
Hayır. Tanıyamam, anlayamam. Erkek genellemesi yapmadan yazayım, diğerlerine ayıp olmasın diye... Ben bu konuda aptallığımı kabul ederim.
Taktiklerden nefret ederim. Yaptığında da, istediği kadar inkar etsin, ben 1 şeytan 2 her türlü anlarım.
Deneyemeyez çünkü kullanmıyorum en güzeli kullanmamak
Bu işlerden o kadar uzağım ki ne cevap yazayım bilemedim jxjx
Bende yemez. Konuşma tarzı insanın kimliği gibi. Onu değiştireceğini sanmıyorum
ben fake hesaptan herkesi tanırım hacker yeğenim sağ olsun
Öyle basit biri benim hayatımda olamaz nokta ilkokulda değiliz
Valla ben sevgilime güvenmiyordum. Neyse sonra fakeden yazdım fakeden benle sevgili oldu aldattı sazan bazı oyunlar maalesef gerçek yüzleri ortaya çıkarmak için oynanır
tanırım ve zaten sonrasında ilişkimi bitiririm bana guvenmiyorsa benimle işi yok
Tanırım çünkü bana zaten tanımadığım hiç kimse yazmıyor.
İstediği kadar deneyebilir, bir sonuç alamaz. Beni deneyecek insanla da işim olmaz.
İç güdüm var bu işte bir b. kluk olduğunu eninde sonunda sezerim
fake hesaptan denemesi soz konusu olamaz cunku sevgilim varken bir erkek bana yazsa engellerim direk
Tanırım muhtemelen, fakat tanıyamasamda zaten aldattıgimı göremez, ben aldatmıyorum
okuyanlar yorumu yanlış anlayıp linçlemesin😄😄
Tanırım muhtemelen. :)
Ben kaç defa feyk hesablan girdim tanımadı 😆😆🥹🤣🤣
O kadar ki umursamıyor demek ki djdj
Kizmam. Demek ki beni seviyor. Bu devirde bir insan neden bir insanı denemeye kalksın? Seviyor galiba.
Denemeye çalışsa ayrılırım güven problemi olan biriyle olmaz
Ben tanırım bir güzelde flört ederim sonra terk ederim
Sevgilim olsa tanırdım :D
Seni de nasıl tek bırakıyorlar anlamıyorum djdj
Yok ya estf. Teşekkür ederim 😊
Konuşmasindan anında anlarim
Anlamam çok sağım ya
Bilmiyorum ama öyle bir şey yaparsa ayrılırım
Evet tanırım tanıdım da
Sevgilim varken, başka biri ile yazışmam, görüşmem
Taniyamam herkes birbirine benziyor dkskdsksj
Fakeden yazamaz hesap kaplıdır çünkü
Hemen anlarım kesin ^^
Sevgilim yok ve daha önce hiç denenmedim
Tanirim. Bana guvenmeyenle de isim olmaz
Tanımam çünkü cevap vermem
Tanırım. Sanırım 2 denemesi oldu
Tanırım ama tanımasam bile ağzının payını alır
Kesin tanırdım ben o tür oyunlara gelmem.
Aninda tanırım çok basit
Tanıyamayabilirim ama hissederimbiraz
Tanırım hemen. Ben ona oyun oynarım🙂
Uğraşmam öyle canım şeyle
Tanıyamazdım ama sevgilim yok olmadı hiç
3 sene oldu denesem anlarmı?
Anlamaz senin üstüne kaç flört kaç kişi geçmiştir var ya say say bitmez
;)
" ; "bununla" ) "bu atmayı nasıl göz kırpma anlayabilir kafayı yicem
Tanırım bence
Öğrenirsem... 😂
Sonra djjd
7 sülale 🤣🤣🤣
Bilmem cevap vermeyeceğim için 😃
Tanırım
Evet tanırsın
Tanımam
Tanırım
büyük ihtimal tanı rım
Tanırım.
Sevgilim yok
Bilmem ben
Belli ederse
Hayr
Yok tanınam
İlğilenmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?