Flörtüm daha onu yeni yeni tanımaya başlarken onu teselli ettim diye alınıp kızdı çok saçma değil mi?

Geçmişle ilgili dert yandı bende onu teselli etmek istedim geçmişi düşünme üzülme geleceğe bakalım dedim baktım bana ben teselli istemedim diye çıkıştı bazen insanlar dertleşmek ister yanındaki insan sadece dinleyip haklısın der ben sadece beni dinle istemiştim dedi ben şok oldum kötü niyetle yapmamıştım bende kusura bakma dedim sonra seni tutmayayım daha fazla deyip iyi geceler dedim. Ne yapacağımı bilmiyorum soğumuş olabilir
Güncellemeler
1 yıl
Ya bide diyordu ki ben sana aynısını çoğu kez yaptım senden de aynısını bekledim ben nerden bileyim arkadaş
Flörtüm daha onu yeni yeni tanımaya başlarken onu teselli ettim diye alınıp kızdı çok saçma değil mi?
Cevapla