Eski sevgilim aradı ağlayarak sizce ben bu kızın ahını aldım mı?

Az önce aradı 1 ay oldu ayrılalı sürekli ağlayarak beni arıyor ben iyi değilim lütfen konuşalım diye. 6 ay görüştük sonrasında ben ondan ayrılmak zorundaydım ve ayrıldım. Her şey iyidi karakteri de güzelliği de uygundu ama ayrılmak zorundaydım. Bu şekilde ayrıldığım ve beni arayan özleyen bir kadın daha var ben onların ahını mı aldım?

Evlilik üzerine biraz konuştuk ancak ben hiç açmadım o evlilik konusunu açınca konuşurdum o kadar ve belli olmaz bakarız diye geçiştirdim hep.

Eski sevgilim aradı ağlayarak sizce ben bu kızın ahını aldım mı?
Cevapla