Flörtüm çoğu zaman bahanelerle kayboluyor ve mesaj atmıyor?

Olayın başından anlatmak gerekirse ben Türkiye'nin "A" şehrinde oturuyorum. Flörtüm ise ailesi ayrı gibi olduğundan arada babasının yanına "A" şehrine geliyor, ardından ise annesinin yanına "B" şehrine dönüyor. Ancak çoğunlukla annesiyle kaldığından şuana kadar doğru düzgün görüşemedik.

Kendi adıma konuşmak gerekirse kafamız uyuştuğu için kendisinden ayrılmak gibi bir planım yok, aksine devam etmek ve daha fazlası olmak istiyorum. Mesajlaşırken çoğu zaman bana iltifatlar ediyor vs. vs.

Ancak sorduğum soruda da olduğu gibi sık sık bahaneler üretiyor ve ortadan 1-2 saatliğine kayboluyor. Ne mesaj atıyor ne de mesajlarıma bakıyor. Olay bununla kalsa o kadar da büyütülecek bir sorun değil. Bazen geç mesaj atıyor ve video izlemeye daldığını söylüyor veya bu hareketlerinden öncesinde ya da sonrasında şüphelice hareketlerde bulunuyor. Mesela :

Günün birinde çok fazla çalıştığından dolayı yorulduğunu ve erken saatte yatmak istediğini söylemişti (21.00). Kime göre erken neye göre erken diyecek olursanız normalde kendisiyle 11-12'ye kadar konuşuyoruz. Her neyse bu mesajın ardından geçen 30 dakikadan sonra bir story attım ve kendisi bunu gördü. Bunu farkettim ve o anda bana geri mesaj attı. "off uyuyamadım yaaa" diyerek. Ardından tesadüf olabileceğini vs. düşündüm ve 10-15 dakika sohbetin sonrasında tekrar uyuması için vedalaştık. Yaklaşık 1 saatin ardından bir story daha attım ve bunu da izledi. Tahmin edilebileceği üzere ardından tekrar "yine uyuyamadım ya" diye bir mesaj attı. Kendisiyle bu konu hakkında uzun uzuncasına tartıştık. Ve tartışmaların sonucunda bana verdiği tek cevap telefonuna benim hikaye attığımda bildirim gelmiş olması ve bunun sonucunda telefonunu kontrol etmesi oldu. Ben bu zamana kadar böyle bir bildirime denk gelmemiş olmama rağmen olayı daha fazla uzatmadım ve kapattım.

Şimdi güvenmiyorsan hiç bu yola girme diyecekler için şunu da eklemek istiyorum ki, normalde sevdiğim insana, dostlarıma gözüm kapalı güvenir, canımı teslim ederim. Ancak kız konusuna gelince durumlar değişiyor. Geçmişte yaşadığım bir kaç ilişki yüzünden güven problemim aşırı derecede yüksek. Kendisine gerçekten güvenmek istiyorum ve hatta çok denedim ama bu şüpheli hareketleri doğrultusunda ona olan inancımı gitgide kaybediyorum.

Sizce yalan mı söylüyor yoksa gerçekten de bahanelerinin olabiliritesi var mı?

Flörtüm çoğu zaman bahanelerle kayboluyor ve mesaj atmıyor?
Cevapla