Flörtüm hem kendi mesaj atıyor hem mesajlarıma geç cevap veriyor niye böyle?

Günaydın, napiyosun falan yazıyor sonra bende cevap veriyorum saatler sonra görüyor mesajımı madem cevap vermiycen neden yaziyosun sinirlerim bozuluyor niye böyle yapıyo sizce acaba işleri mi yoğun oluyo uzman çavuş kendisi
Flörtüm hem kendi mesaj atıyor hem mesajlarıma geç cevap veriyor niye böyle?
Cevapla