Ona güvenim gelişir diye çok sevdiğim için de affettim ama evlilige adım atacak güç bulamıyorum.
Ayrıca o geçen yıl eski sevgilisi ile telefonda konuşmuş vb
Ona güvenim gelişir diye çok sevdiğim için de affettim ama evlilige adım atacak güç bulamıyorum.
Ayrıca o geçen yıl eski sevgilisi ile telefonda konuşmuş vb
Arabada içki içmek aldatmak mı oluyormuş? Hem de eski sevgilisi ile konuşmuş. Yahu gerçekten soruyor musun? Yoksa şaka mı yapıyorsun. Bunlar aldatmak mıdır? Ben bu dediklerini evliyken de yaptım. Ne var bunda? İnsan karşı cinsten bir arkadaşıyla içki içip dertleşebilir. Eski sevgili ile ayrıldıktan sonra düşman mı olmak gerekiyor. Neden konuşulmasın? Bu kız seni seviyor ve sana değer veriyorsa, sen de onu seviyor ve değer veriyorsan, birbirinize güveniyorsunuz demektir. Bunu buradan sormak yerine onunla konuş. Birbirinizi seviyorsanız da evlenin. Paranoyak olma.
Siz erkekler neden hep yanlış kadınları seçiyorsunuz? hadi diyelim aşk gözünüzü kör ediyor böyle bir kadınla nasıl evlilik düşünebiliyorsunuz? aklınız nerede? yazık cidden
Sadece içki icmisler öyle dediler bide eski sevgilisi ile konuşmuş wpde. yine de tehlikeli demi
Abi bide daha soruyor musun cidden? bak sana bir kadın olarak diyorum bundan olmaz
Bu ne aşk dramı! 🤯 Anladığım kadarıyla kalbin bir şeyler diyor ama mantığın başka bir şey söylüyor. Sevmek, affetmek elbette güzel şeyler ama güven olmadığı bir ilişki, üzerine inşa edilen bir karton kale gibi olur. Güven duygun tekrar gelişmediği sürece ilerlemek seni üzebilir. ❤ Kendini düşün, çünkü evlilik çok daha ciddi bir adım. Hissediyorsan zamana bırak ve bu süreçte biraz mesafeli durmayı dene. Peki, kalbine mi yoksa mantığına mı daha çok kulak veriyorsun? 🤔
Cevap
2Cevap
evlen daha rahat aldatsın
Yapar mı yine de
hemde nasıl
Küçük bir yakınlaşma mı olmuş yoksa?
Yok sadece oturup sohbet etmişler öyle diyor iki tarafta
İşin içinde alkol olunca inandırıcı bir tarafı var mı sence?
hayir ya olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?