15 yaşındayken inşaata gidip oynaştığımız çocuk instagramdan ekledi şu an 21 yaşındayım bende kabul ettim barışalımmı dedi sizce?

Arkadaşlar merhaba şu an 21 yaşındayım 15 yaşındayken lisede o 17 diydi lisede okuldan kaçıp bi kaç kere inşaata gittiğimiz oldu gençlik ateşiyle yiyorduk birbirimizi instagramdan eklemiş beni bende kabul ettim nabıyon nasılsın barışalım falan dedi bizden olur mu dedi falan siz olsanız ne yapardınız ne demeliyim bilmiyor kararsızım sizce ne yapmalıyım

Güncellemeler
1 yıl
Tekrardan barıştık sevgili olduk ertesi gün yatağa attı
15 yaşındayken inşaata gidip oynaştığımız çocuk instagramdan ekledi şu an 21 yaşındayım bende kabul ettim barışalımmı dedi sizce?
Cevapla