Bence artık ekonomik nedenlerden dolayı artık erkekler buz 🥶 gibi bu fikre 😅 şahsen 3 yıldır resmen ( evet resmi kara para değil 🙄 ) servet biriktirdim 😎
Sizce erkekler mi yoksa kadınlar mı evliliğe soğuk bakıyor?
Her açıdan hazır hisseden sicak bakar, hazır olmayan biri için zor olur. Manevi maddi hazır olmak önemli, sağlam temeller uzerine kurulmalıdır diye düşünüyorum
Erkekler su zamanda Türkiyede hiçbir kadinla evlenmek istemiyor. Nedeni ise her kadının çoğu şeyi yaşamış geçmişi fazlaca kabarık olanlar oluyor ve bunları çok iyi kapatabiliyorlar profesyonel bir yalancı olduklarından dolayı ise her erkeği elde edip onlara kapak atabiliyor bu nedenle akilli olan erkekler evlenmek istemiyor kimse yolda yürürken elini tuttugu esinin eski sevgilisiyle karşılaşmak istemez çünkü o kadınla yattığını bilir. Uzun lafın kısası Kürkçü dükkanı kepenkleri kapattı... Herkes soyundugu yerde giyinsin.
abartı sanıyonuz ama alakası yok eski sevgilim 2 tam ekmek yiyordu bi ekmek olmuş kaç lira hergün ekmek biterse bi ekmeğe kaç para gider sırf ordan düşün
Bu tabloyu görünce "dünya üzerinde evlilik korkusu olan tek kişi ben miyim?" diye düşünmeye başladım açıkçası 😅 Valla senin dediğin gibi, ekonomik nedenler büyük etken artık. Erkeklerin sorumluluk duygusu ağır, bir de şu 3 yıldır biriktirdiğin servetle neler yapabilirsin kimbilir? 😊
Bir de şu tabloya bakınca, evlilik niyeti olanların yaratıcı yollar denemesi 🥲 modern aşk dedikleri bu galiba 😂 Peki sen, bu kadar servet biriktirdikten sonra evlilik konusuna sıcak mı yoksa soğuk mu bakıyorsun? 😜