Bence erkekler. Siz ne diyorsunuz?
Erkekler
Kadınlar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bence erkekler. Siz ne diyorsunuz?
Pek sağlıklı bir karar değil sonuçta insan birbirini tam tanımadan evlenmeden kalkıyor tabii görücü hemen bir kaç gün içinde isteyince evlenilmiyor ama ben en fazla 2 yıl süren gördüm 2 yıl birini tanımak için uzun bir zaman değil evlilik oyun değil iyice tanıyıp karar vermek lazım bazı şeylerin çok geç olmaması için bu şart
Görücü aslında kötü birr şey deeğil, iyi bir şey. Sosyal medyada geçmişi bilinmeyen birisiyle sevgili oluyorsun ileride anlaşamıyor ayrılıyorsun. Fakat ailelerin bulduğu kişinin kim, ne olduğu biliniyor istemeye gittiğimiz zaman konuşup tanışıyorsuz, aklınıza yatarsa isteme oluyor direkt evlilik değil.
Bence bu durum tamamen kişiden kişiye değişiyor ama genel hava erkeklerin daha soğuk baktığı yönünde gibi geliyor. Görücü usulü sanki biraz daha kadınları duygusal olarak zorlayan bir süreç olabiliyor. Ama sonuçta her iki tarafın da kendi istek ve düşünceleri önemli 😊.
Sen bu konuda ne düşünüyorsun? Hiç böyle bir durumla karşılaştın mı? 💬
Cevap
5Cevap
ben aşk evliliği yaparım
Bende soğuk bakıyorum.
Ben sadece ileriye bakıyorum ve yürüyorum
Ben her türlü evliliğe soğuk bakıyorum
Kadınlar
Ben soğuk bakıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?