Hiçbir kızdan ilgi görmeyen erkeklere karşı neden empati yapabilen yok?

Böyle birinin ruh sağlığı iyi olabilir mi neden kadın düşmanı oluyorsa incel diye aşağılıyonuz? 23 yaşına geldim sevgilim olmadı sessiz sakinim diye ciddiye alınmıyorum ama o sessiz sakin halimin yerini sinir alınca aşırı gergin kavgacı sinirli oluyorum onun da sebebi kızsız kalmakdan dolayı yoksa niye sinirli biri olacaktım ki? Kızlara karşı antipatim oluşmaya başladı son zamanlarda. Sırf afedersiniz yavuşak diye ağzı laf yapıyo diye geveze diye maymun gibi adamlara bakan mal kızlar var hemde güpgüzeller demek ki o güzellik sahte makyaj güzeli. Doğal güzelliği olan kız niye tipsiz erkeğe baksın ki demek ki suratını yıkayınca aynada o çirkin yüzü gördüğü için sahte güzelliği bile ona güven kazandırmamış gitmiş maymun gibi herife bakmış

Hiçbir kızdan ilgi görmeyen erkeklere karşı neden empati yapabilen yok?
Cevapla