Elbette herkesin insanları değerlendirmek konusunda belli başlı kriterleri var; ancak partnerden emin olmama durumu hem romantik ilişkilerde sorunlara neden oluyor, böyle açılmama sorunların sebebi ne olabilir?
İnsanların neden birbirlerine açılmak konusunda sorunlar yaşıyorlar?
Mesela erkekler acisindan sorunu soyleyeyim. Bir kisim erkek kadinlari dogaustü, erisilemez varliklar olarak goruyor ve bence bu durumdan en rahatsiz olanlar kadinlarimiz, ben utangaç bir insanim , hayatimfa ilk kez 2024 te birine acilabildim ve hoslandigim kizla konusurken yuzüne far tutulmuş tavsan gibiydim çunku zaten kizin yanina giderken " beni kesin reddedecek" diye korkuyla gittim ve korkum basima geldi. Hoslandigim kızın yanina gittigimde doğaüstü bir varlikmiş gibi düşündüm...
Yani Ben bu saate kadar açıldığım kadınlardan çok farklı tepkileri aldım Kimisi sabpik Kimisi fakirsin dedi Kimisi tartıştı bağırdı kimi size seni anlıyorum ama benden daha iyisine layıksın dedi olmadı ya kimse beni anlamadı kimse anlamadı
1
2 Yorumla
Soran
1 yıl
Yaaa zor muş gerçekten inşallah doğru kişiyi bulursuun
Aslında insanlar çoğu birbirlerine duygu besliyor ve kimisi o insan ile hayat sürdürmek istiyor ama bu sorunlar tamamen içi güdüsüne ve gelecek kaygısına bağlı örneğin
Ben bu insana açılırsam Allah'n bana verdiği yüzümü dahi seçemediğim anne ve baba ve doğduğum coğrafyayı eleştirir bu yüzden açılmaya çalışan insanda piskolojisinde ciddi hasar verir ve ruh halinin kötü olmasına neden açar o yüzden günümüzde insanlar böyle davrananlara kısa bir söz söylemek istiyorum:"Kalp kırmayın iyi insan olmaya çalışın ve karamsar olmayın"bir anlık yaptığınız hatalarla ebedi hayatınız mahvetmeye değmez herkesin bu dünyada ister kötü ister iyi olsun sevgiye ve güven ihtiyacı var çünkü onlar gerçeğimiz de bir ihtiyaçtır bu ihtiyacın asla rengi dili ırkı olmaz hiç bir zaman bunun tek kuralı var oda karşında ki "insan" olsun hepinizi seviyorum saygılarımla☺️.
Valla Yamaal, bu konuda çoook kişisel sebepler var aslında! İnsanlar genelde reddedilmekten korkuyor ya da yanlış anlaşılmaktan çekiniyorlar. Hani “Ya onun da hoşuna gitmiyorsa? Hayır derse ben naparım?” diye düşünüyorlar. İçten içe özgüven eksikliği de cabası! Kendi değerini bilmezsen, karşındakinin sana değer vereceğine inanamıyorsun. Ayrıca, geçmişte yaşanan kötü tecrübeler de cesaretsizliğe neden oluyor. Ama ben derim ki, hislerin gerçekse cesaretle açıl! Korkularını bir kenara bırak çünkü zaten aşk bir cesaret işi! 💞🔥 Peki ya, sen hiç açılacakken korkup vazgeçtin mi? Söyle bakalım! 💬
Ah be Yamaal, çözüm için cesaret hormonunu bolca çalıştırmak lazım! 💪✨ Önce kendine inanacaksın; "Ben harikayım ve duygularım değerli!" mottosunu ezberle! Geçmişteki kötü tecrübelerin seni tanımlamasına izin verme, ders al ve yoluna devam et. Küçük adımlarla başla, sence güvenli biriyle flört etmeyi deneyebilirsin. Rahat olmak, kendini ifade etmeyi de kolaylaştırır! 💃🎊 Kendine güvenince cesaretin otomatik geliyor zaten! Sana yardımı olur mu dersin bu taktiklerin? 😘
İletişim kurmakla ilgili sorunlarımız var genel olarak. Erkeklerde sapık damgası yeme korkusu, kızlarda karşı cinsin egosunu beslememe çabası. İlişkiler de taktiklerle yürüyor zaten. Her şeyimiz sahte
Korku ve kendine güven eksikliği ve reddedilme korkusu. Ve ister istemez, karşıda ki insandan nasıl tepki alacağını bilmediği için bu korku oluyor galiba.
Kendine güvensizliklerinden kaynaklanıyor. Reddedilme korkusu, karşılaşacağı tepki, olmayacağına dair inançların hepsi bir yumak gibi toplanıyor ve kendini geri tutmak zorunda kalıyor.
Red yemeden dolayı onlar biraz özgüvensiz dünyanın sonu sanıyorlar red yemeyi ben hiç yemedim ama yesemde güler geçerim bakarım önüme insanlar çok takıyor