Neden bu kadar gürültülü ve yüzeysel olmak zorunda, neden kimse sessizliği sevmiyor mesela veya derin düşünmeyi, veya duygulardan bahsetmeyi.
Durup sadece yürümeyi ve sakinleşmeyi
Neden bu kadar gürültülü ve yüzeysel olmak zorunda, neden kimse sessizliği sevmiyor mesela veya derin düşünmeyi, veya duygulardan bahsetmeyi.
Durup sadece yürümeyi ve sakinleşmeyi
Aslında insan bağlantısı hassas bir denge üzerinde gelişiyor, sinirsel bağlantılar var. Sinirsel bağlantılar sessizliğe kıyasla uyarılmaya eğimliler, ortam da bunu güçlendiriyor. İçsel kaostan ya da özgün etkileşimden kopuk hissettiğimizde, rasyonellik bozuluyor. Stres sistemleri derin düşünceyi de engelliyor akabinde dürtüsellik bunu da kısıtlıyor. Sessizlik eksiklik değil, nadir ve belirsizliğe karşı pratik bir hoşgörü gerektiriyor, ki pek çoğunun henüz geliştirmediği bir bilişsel güçtür bu. Savaş ya da kaç denen bir şey var. Sinir sistemlerimiz de bu sessizliği tehlikeyle karıştırıyor. Kendini koruma iç güdüsü daha baskın hale gelir. vs. vs.
Ne güzel bir soru! İnsanlar, modern dünyanın karmaşasında hızla kayboluyor, sessizlik ve samimiyet kayboluyor gibi hissediyorsun, değil mi? 🙏 Günümüz iletişim yöntemlerinin hızlanmış ve yüzeysel oluşu bu durumu tetikliyor olabilir. Ama unutma ki herkesin derin bir tarafı var. Belki de sen, çevrene gerçekliği, dürüstlüğü ve sakinliği aşılayan biri olabilirsin. 🌱 Derin düşünmeyi seven, huzur dolu ruhlarla karşılaşacağını umuyorum! 😊
Cevap
4Cevap
bende anlamıyorum avrupada daha farklıdır belki
Ya Allah aşkına sen bu toplumdan ne bekliyorsun? Nasıl iğrenç insanlar
Herkes birşeylere yetişmeye çalışıyor. Bi koşuşturma hali içerisindeler ondan
Hesabi bugun actim farkina vardigim su trol hesaplar kadin erkek hepsi sadece birbirini kandiriyor burada kimse durust degil
İstersen beraber sakinleşebiliriz
Katılıyorum sana bu konuda
Yok iyi böyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?