İnsanlar neden sakinleşip birbirlerini tanımaya çalışmıyorlar?

Neden bu kadar gürültülü ve yüzeysel olmak zorunda, neden kimse sessizliği sevmiyor mesela veya derin düşünmeyi, veya duygulardan bahsetmeyi.

Durup sadece yürümeyi ve sakinleşmeyi

İnsanlar neden sakinleşip birbirlerini tanımaya çalışmıyorlar?
Cevapla