AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
153Cevap
Olur mu daha beklemen lazım belki daha iyisini bulursun Sen çok kıymetlisin Seninki çok kıymetli
Çocuk istemiyorsan hiç bir şey kaçırmıyorsun. Ayrıca 30 hala çok genç 😉
hayat, evlilikten ibaret mi ki, hayatı kaçırıyorum diyorsun
Evlenip bosanacagina düzgün birini bulmak önemli evlilik kumardir
Evlenmenmek zorunda değilsin. Ancak şunu da söyliyim bir evliya olmaya karar vermediysen evlenmeden kötü ilişkilere bulaşman kaçınılmazdır.
Ne
Zıkkım
Kök
Kökle mi demek istedin
Git tanış. Yani beklemenin inan faydası yok. Sonra bizim gibi tamamen uzaklaşırsın
Hayat kaçmıyor, her yaş güzel, yaşa takılmamak lazım
Düşünüyorsan kısmetin değildir zaten. Kısmetin birden aniden oluverir.
Aman boş ver evlenip ne yapacaksın? Ben 41 buçuk daha bekarım.
sen kız olarak 30 ben erkek olarak 30 yaşındayım ve geç kaldığımı düşünüyorum. kararsız kalıyorum artık yaş geçikçe sizin de öyle olur bir kadın olarak daha çok düşünmeyin
Bu konuyla ilgi bir makale hazırlıyorum
bitirdiğimde paylaşıcam
Serbest takıl. Evlenmeyenler neden hayatı kaçırmış olsun ki?
Normal bir durum. 30 yaşına geldin diye önüne geleni hayatına alacak değilsin
Kesinlikle doğru yoldasınız... İnsanlar genç yaşlarda bilinçsiz evlilikler yapıyorlar sonra kötü ekonominin de verdiği sıkıntıyla mutsuz evlilikler... Etrafımda mutlu evlilik parmakla gösterilecek kadar az maalesef...
Ben de abarttım sanirim biraz 😁
😅 evliler de hayatı kaçırdıklarını, bekarların hayatı yaşadığını düşünüyor... Yani neyi seçerseniz seçin aklınız seçmediğinizde kalıyor... Size bol şans...
Evlendikten sonra heleki daha önceden evlenmemiş diye bekar geçirdiğin yıllara şükür edersin 😁😁
Yani kaçırma hayatı tabi ama sırf bu düşünceyle de hazır olmadığın anda emin olmadığın biriyle evlenme boşluğa düşersin. O kişiyi bulduğun an zaten evlenmek için can atacaksındır.
30 dan sonra zor olur akışına bırak derim artık zor olsa da
çocuk istiyorsan evet çocuk gibi bir derdim yok diyorsan hayır
anne olmak için geç kalıyorsun sadece
tabi böyle bir isteğin varsa
Kankanla raki tokusturmaya az kaldi bekle. Ne gunlerdi be dersin
Bende 31 yaşında evlenmiştim. Haklısın bu zor bir karar ama kötü yanı cinsel yöndende en iyisini arıyorken başkalarında aklımızda kalması
Cinsellik ıyıyse aklın başkasında kalmaz
Ama hayal etmek bazen farklı bir haz veriyor
Sen sapıksın ozaman 🤣
Saçmalama ne alakası var
ya bak saydığın özelliklerde birisi sana geldiyse hiç düşünmeden evet de çünkü hayat yalnız geçmiyor en azından başka bi evresini görmüş olursun ya tek başına napıcan nereye kadar
E peki of ya başka biri olsaydı dersem
Vay be kadınlara hep talep var yani ne olursa olsun erkekler kabul ediyor demek ki
Hep derken
Yani sadece cinsiyeti kadın olması yetiyor başka bir şeye bakmıyorlar o yüzden diyorum
Yasdan dolayı mı dedın
Ben de sırf bu seçiciliğimden dolayı 25 yaşında hala daha bakirim elime kız eli bile değmedi nasıl başa çıkacağım bilemiyorum.
Sen benim ablam olabilirsin. Yaşlarınız düşünceleriniz aynı. Abla nasılsın akekdkskd
Hahahaaah
Seçici olma artık 30 yaşındasın önüne hangi ekmek çıktı ye gitsin
Abartma
O eleman seninle ciddi düşünüyorsa direkt evlen 🤣
Neden guluyon ya🤣
30 yaşında olmana rağmen 10/10 adam talip olmuş kaçırma derim
Evet öyle gerçekten adamdır
Fızıksel olarak
180 fiziği güzel esmer tatlı
İşte
İşte derken
10/10 işte
Ben de öyle düşünüyorum ama korkuyor muyum acaba evlılıkden
Yaşın geçmeden evlen o 10/10 erkekler her zaman genç kadın ister
Ben de gencım
30 dan sonra kadınlara talep azalıyor
Hmmmm
Mesela acun 25 den sonrasına bakıyor mu hiç ya da çoğu iş adamı
No
Teyze ztn evde kaldin artik otur 30 dan sonra ve hep kusur ariyosan cok zor
E napayım evlilik zor karar be
Teyze babandır ayrıca🤣
Ergen misn ya birey
birey
Ve le d
Bu yaştan sonra daha da seçici olursun ve evlenemezsin şu Arkadaşım bu durumda
Kaç yaşında arkadasın
30 /32 birkaç arkadaş öyle
E napalım
Yapacak bir şey yok seçenekleri biraz azaltın Yoksa da boş verin zaten evlenenler bin pişman
Evlenen pısman evlenmeyen pişman mesela nasıl olsun krıter
Inanın bir şey diyemem Şimdi tamamen sizin kişiliğinize bağlı
25 ten sonra değer kaybı yaşıyorsunuz 30 yaşından sonra çok zor
Altın mu bu ya ne değer kaybı😅
@ofecioarăcurată altın değil araba gibi düşün 3 yıllık araba ile 30 yıllık arabanın fiyat farkı ya da taliplileri gibi düşün
Pedo düşünce nedir:
@ofecioarăcurată what?
Maalesef bu yaşta seçici olman çok normal ki aynı dertten muzdaribim
Adlında acele etmek te doğru değşl
İkisi arasında bir denge olmalı ve dpğeu kişiyi bulmadan bir anlamı olmamalı
Evlilik hiçbirşeye benzemiyor sonuçta değilmi
Acelen yok beneğim hayat senin hayatın onlar değil sen yaşıycan seçicilik olağan
Sen de ne özellikler varda karşı tarafı begnmiyorsun?
Az daha boyle yaparsan sende kotunun iyiisi kategoriye dusecen
aynen seçici olma omur boyu o guzelikle ve yakışılıkla yatmayacaksın veya maddiyetla her şey geçici hayatın anlamaı çok daha farklı
Ne kadar seçici olsanda sonun da kader kazanır sevdiğin varsa evlen.
Var
Sanırım kaçırıyoruz bende öyle 29 oldum hala kimseyi sevemiyorum
Napcaz
Bazen zorlamamak gerekir 🙂
😀
Kafa dengi lazım bu saatten sonra cidden aşırı seçiciyim
Ya ben kafa dengımı de buldum aslında sorunum ne 🤣
Senin sorunun cidden neeee😅
Akılsızlığım🤣
Sonra dert yanarsın işte böyle 😅😅
En iyisi gidip evleneyim ben🤣
Evlen tabi Allah mutlu mesut etsin bir yastıkta kocatsın sonra 3 çocuk nasip etsin falan yani 😅😅😅
AMİN bacım darısı sana
Bacım nere😅 teşekkür ederim Allah razı olsunnn
hayır hayatı kaçırmıyorsun sadece kendini tanıyorsun ve ne istediğini biliyorsun bu temeli sağlam bir evlilik demek
35 yaşındayım arkadaşlarımın evliliklerini gördün soğudum. Yalnız yaşıyorum kendi düzenim kendi hayatım sadece kendime hesap veriyorum
Zaman geçtikçe seçicileşmiyoruz aslında, insanları tanıdıkça güvensizleşip korkuyoruz sadece..
Sendemi bekarsın @EvrımGuler
Hayır 37 yaşında anca güvenip evlenebildim ve durumu yaşayan biri olarak yorum yaptım ☺️
Desene bana o zaman hala umut var yaş 35 oldu bu saatten sonra imkanı yok ewlenemem diye düşünüyorum hep...
Aaa nasıl basardın evlilik sürecini
gencsin en iyisini yapiyosun en iyisini hatta kusursuzu bulana kadar evlenme pisman olmaktansa
Mantıklısı bence napcan kafana göre birini bul ama çokta abartma yoksa evde kalırsın 😅😅
hayir evlilik emin olunmadan atilcak bi karar degil
Hayır. Seçici olmak en iyisi. Hele hele Türkiye şartlarında.
Yaa sen kimsinki erkekler seni tercih etsin. Türkiye ve hindistan harici kimse yüzüne bakmaz senin. Çünkü bu ulkeler kadına aç yani olay senlik değil ahajshs
dört dörtlük insan yoktur herkesin vardık eksik bir tarafı sen ahlakına bak kardeşim😊
Seçici olmaya devam edersen evde kalırsın bu gidişle
aksine hayatı güzel yasiyorsun esas evlenince hayatı kaçırıyorsub
Ben de 28 yaşındayım hayatımda hiç kimse olmadı tuhaf bir durum değil ki bu Güven problemi var
Daha önce senin güvenini kiran birisi mi oldu ondan dolayı mı ön yargilisin çevrenden dolayi mi
Çevremden dolayı
Çevren ne diyo
Çevren beni destekliyor ne diyebilir ki hayatıma giren kişiye ben karar verebilirim çevrem değil
Kriterlerin ne peki baya seçici bi yapın var belli neye öncelik verirsin
Hiçbir şeyi kaçırmıyorsun bende 31 yaşındayım
Sen seçilecek biri misin peki
Allah korusun ama siz de cin musallatı olabilir
Yaa o nedemek
Onlar musallat olunca sizi herkese kötü gösterirler ve sizin de kimseyi beğenmemenizi sağlarlarmış
Beni kimsye kötü gösteren yok ama ben begenmıom
Yoktur o zaman
Evlenmiş olmak için evlenilmez.
Ne varsa evlenilir
Kriterlerine uygun aday varsa 👍
Krıterler çok yüksek
Diğer türlü içine sinmeyecek, istemediğin biriyle evlenmek yerine bekar yaşamak daha iyi bence.
Bu krıterlerle de yaş kırka gelir 😄
Bu yaşta bu seçicilik seni evde bırakır.
Belki daha iyisi olur😄
Ah sendeki umut bende de olsa keşke :D
Sen de kırk yasında mısın yoksa
Yoo 30'um ben
Umut dıyınce gençsin daha
Sen 40 mısın
30
Hakkında hayırlısı olsun
Evlenin ikinizde 30sunuz
@Kalllisssa Tamam
@Kalllisssa dhdjdkdk
Abi gülüyor bak senden hoşlanmış 😂
@Kalllisssa hoşlanmak ne aşık oldum gizli üyeye
Güzel kadınmış ama
@Kalllisssa görülmeyeni mi görüyosun
@Kalllisssa
@Kalllisssa pahahhaahhah
Ne gülüyorsun abla delirdin mi
Ne istiyorsun tam olarak
Zengin yakısıklı sadık ıyı kalpli uzun boylu okumuş
Peki o seni neden istesin
Çünkü güzelim akıllıyım iyiyim
zengin sadık uzun boylu okumuş değilsin yani
Hepsıyım
Allah aşkına görebiliyor muyuz seni
Yok ben nırvanaya ulaştım göremezsiniz 😁
Naptın 5 cm zıpladın mı
Mükemmel olunca arsı alaya ulaşıyosun😁
Artık seçme düşünme bence dene
Ya sevmezsem evlenip pişman olursam
Tanıyacan iste bi bakacan
Ne yaparsan yap pişman olacaksın
Evlenirsen hayati kacirirsin asil
İstihare yap talip gelirse