Kadınlar bana vakit kaybı ve gereksiz yük olarak geliyor normal mi?

Ben kendimi geliştirmeye çalışan bi adamım yaşım da 35 lerde. fakat oldum olası kadınlar sanki beni yavaşlatacak boş yere zaman kaybettirecek varlıklar gibi geliyor. Bana ister prenses ister eril enerjisi düşük diyin umrumda değil, ama kadınlarla harcayacak vakti daha kıymetli şeylerle harcamayı tercih ediyorum. Dünyada o kadar fazla keşfedilecek şeyler var ki bi insan aile kurup herkes gibi çocuk yapmak için niye ömrünü harcar aklım almıyor. Bunu zaten herkes yapıyor emekli oluyor ve ölüp Çok yaşa*ip gidiyor bu dünyadan. inanın bana malum iş yani hormonlar olmasa kadınlara yaklaşmam bile. Kendini geliştirmiş vizyonlu derin sorgulayan ve düşünen bir kadın olursa bu dediklerime istisna olabilir. Bu arada burcum kova da değil.

Kadınlar bana vakit kaybı ve gereksiz yük olarak geliyor normal mi?
Cevapla