Kadınları gereksiz görüyorum siz ne diyorsunuz?

İşleri güçleri instada foto paylaşmak babasının ya da sevgilisinin parasıyla mekanlarda takılmak kendi çabasıyla hiç bir başarısı olmayan varlıklar olarak görüyorum. Gerçekten de öyle ya starbucks'a gidip kahve almayı havalı ve zengin cool zannederler bir de instada hikaye atarlar. Ne kadar vizyonsuz fakirce şeyler. Bir o şey için iyi ki varlar onun dışında 0
Kadınları gereksiz görüyorum siz ne diyorsunuz?
Cevapla