Patronun Kızı Bana Neden Bu Kadar Kafayı Takmış Olabilir?

Ben Firmaya Yeni Başladım, Bildiğiniz Düz İşçiyim Neyse Ben İlk Başladıktan 3-4 Gün Sonra Bir Kız Geldi Merhaba Hayırlı Olsun Vs. Bende Bilmiyordum Sağ olun Dedim Siz de mi Burada Çalışıyorsunuz Vs. 😂 Neyse O Gün Bu Gün Kız Sürekli Gelip Günaydın Ne Yapıyorsun Falan Diyor İnsan Kaynaklarından Numaramı Almış Bana Yazdı Falan Cevap Vermedim Hiç Birine, Patronun Kızı Sonuçta Zaten Zar Zor İş Bulmuşum Onu da Kaybedemem Bir Kız İçin Neyse Bu Beni Aradı Az Açmadım Ben Sonra Tekrar Aradı Açtım Bu Sefer İlk Sorduğu Şey Farkında Değil misin Oldu, Ben de Anlamıyor Gibi Yaptım Safa Yattım Yani Sana Geldiğin Günden Beri İlgi Göstermeye Çalışıyorum Ama Sen Hep Beni Elinin Tersine İtiyorsun Dedi Falan Ben de Biraz Durdum Şaşırdım Böyle Bir Soruyla Karşılaşacağımı Bilmiyordum, Sonra Konuşalım Dedim O da Yarın Sabah Firmaya Gelme Ben Alacağım Seni Dedi Hem Kahvaltı Ederiz Falan Dedi Ben Yine Gerek Yok Falan Dedim Direk Dedim Ben Fabrikaya Geleceğim Orada Konuşuruz Ne Konuşursak, Yarın Bakalım Ne Olacak 😂

Kız Tatlı Kız Allah Var Ama Benden Üstte Be Yani Düşünüyorum da Öyle Bir Durum Olduğunu Kız da Her Şey Var Ben de Hiç Bir Şey Yok Gibi, Sizce Ne Yapayım?

Patronun Kızı Bana Neden Bu Kadar Kafayı Takmış Olabilir?
Cevapla