İş yerinde patronun kızı bana emir veriyor, kötü davranıyor. Ne yapmalıyım?

Merhabalar arkadaslar. Ben ise yeni girdim. Calistigim yerde ilk gun beni cok iyi karsiladilar sagolsunlar. Patronlar : patron ve esi yani cok iyi insanlar. Simdi ben 20 gundur calisiyorum. Ve kizlardan biri benden buyuk biri kucuk. Bu buyuk olanin bana tavri degisti. Hic bir seyde yapmadim. Kucue cok iyi konusuyor. Mesela ya canim rica etsem onu sunu bunu yaparmisin diye ama benimle sunu yap bunu yap emirle konusuyor. . Ben erken cikmak istedigimde ki patron izin veriyor biraz erken cikmak icin. Bu kiz bizim is saatimiz bu saatde bitiyor sen bu saatde cikmalisin diyor. Tamam diyorum. Sabah oluyor bunlar erken ciktigi icin bende erken cikmak zorundayim emr ediyor biz cikiyoruz cik diyorsak cik. Isi de zor buldum ama bana boyle davranmasina tahammul edemiyorum artik ben ne yapiyim? Bu isede ihtiyacim var. cevapda veremiyorum yeniyim kiz yeni geldi tartisiyor diyecekler ((
İş yerinde patronun kızı bana emir veriyor, kötü davranıyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla