Bahtsız 90 lar grubundanım, 25 yaşına kadar sıkı yetiştirildik okuldan başka bir şey olmadı hayatımızda 25 den sonrada pandemi patladı
Şimdi yeni yeni vakti geldi aşkın 32 olduk.
Birinden hoşlandım, beklediğim o sandım. Samimi ve dürüstçe aşkımı ilan ettim.'Senin daha önce sevgilin olmadığı çok belli yanlış anlamışsın' dedi. Ben g. tümden uydurmadım onunda bana ilgisi var sandım çok ilgiliydi. Açıldım çok kızdı. Çirkin bir kadın değilim yaşımdan genç gösteririm, donanımlı biriyim. Sevmeyebilir, seviyormuş gibi yapıp bana da sert bir tepki gösterince canımı yaktı.
Hiç sevgilim olmaması ile alay edildi.
32 yaşında hiç sevgilisi olmamak, bakire olmak utanılacak bir şey midir ki? Yani gerçekten çok yoruldum kalbim ağrıyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer