32 yaşında hiç sevgilisi olmamak utanılacak bir şey midir?

Bahtsız 90 lar grubundanım, 25 yaşına kadar sıkı yetiştirildik okuldan başka bir şey olmadı hayatımızda 25 den sonrada pandemi patladı

Şimdi yeni yeni vakti geldi aşkın 32 olduk.

Birinden hoşlandım, beklediğim o sandım. Samimi ve dürüstçe aşkımı ilan ettim.'Senin daha önce sevgilin olmadığı çok belli yanlış anlamışsın' dedi. Ben g. tümden uydurmadım onunda bana ilgisi var sandım çok ilgiliydi. Açıldım çok kızdı. Çirkin bir kadın değilim yaşımdan genç gösteririm, donanımlı biriyim. Sevmeyebilir, seviyormuş gibi yapıp bana da sert bir tepki gösterince canımı yaktı.

Hiç sevgilim olmaması ile alay edildi.

32 yaşında hiç sevgilisi olmamak, bakire olmak utanılacak bir şey midir ki? Yani gerçekten çok yoruldum kalbim ağrıyor

32 yaşında hiç sevgilisi olmamak utanılacak bir şey midir?
Cevapla