İnsan kimse tarafından beğenilmez mi ya yani nasıl anlatsam ortalama bir kızım?

İnsan kimse tarafından beğenilmez mi ya yani nasıl anlatsam ortalama bir kızım?

Saçlarım koyu renkti boyattım beyaz tenliyim gözlerim kahve dişlerim güzel çenem de ben var fiziğim basenliyim ama belim ince kimle görüşsem beni beğenmiyor hep yanımda ki insanları beğeniliyor kimse beni farketmiyor önemsemiyor karakterim düzgün belki konuşamam itici bilmiyorum özgüvensiz biriyim birde o yüzden de olabilir bilmiyorum date çıktım bir çocukla güzel geçti aslında tipi de çirkine yakındı o bile beğenmedi beni bence 1 gündür hiç yazmadı çünkü çevrem de beğenenler de nadiren oluyor oda genelde çok çirkin tipler oda çok nadir böyle olmak bana yaşama hevesi bırakmadı 31 yaşındayım evlenmek istiyorum benide beğensinler istiyorum ben ne yapacağım 🥹

İnsan kimse tarafından beğenilmez mi ya yani nasıl anlatsam ortalama bir kızım?
Cevapla