Herkes çok güzel bir kız olduğumu söyler ama konuştuğum çocuğu kimse beğenmiyor?

Kime göstersem nasıl baktın sen çok güzelsin daha yakışıklılarını bulursun diyip beğenmiyor. Ben onu seviyorum. Birini sevebilmek için çok güzel veya yakışıklı mı olması gerekiyor? O çok yakışıklı demiyorum ama seviyorum ve buna önem vermiyorum. Sizce?
Herkes çok güzel bir kız olduğumu söyler ama konuştuğum çocuğu kimse beğenmiyor?
Cevapla