Herkes bana çirkin diyor en güzel kızlarla kıyaslıyor kimse beğenmiyor napıcam?

Benden çirkinde çirkin diyor
Benden güzelde çirkin diyor
Erkeklerde çirkin diyor
Babam zaten yüzüme bakmıyor çirkinim dimi diye sorunca birşey demiyor.
Annem güzel kadınmış gençken ben neden böyle kadersizim?
Herkes bana çirkin diyor en güzel kızlarla kıyaslıyor kimse beğenmiyor napıcam?
Cevapla