ՏҽӀɑʍՏ
hakkını vermek lazım cevizliğin

ՏҽӀɑʍՏ
hakkını vermek lazım cevizliğin

Karşıdaki kişinin karakterine göre değişir bu her gönül kendi dengini sever. Kişinin karakteri bozuksa ilk buluşmadan yatağına atlayan etrafındaki herkese kur yapan kişilere düşer. Ama karakter sahibiyse karşı cinste duruş arar ağırdan satmak doğru tabir mi bilmiyorum ama olması gereken budur.
Kolay lokma olanı istiyor şimdiki erkekler. Baktı ki olmuyor , kız kabul etmiyor. Ben de Fatma’ya giderim kafasındalar. Fatma da reddederse Ayşe’ye giderim derken harem kurmak gibi amaçları var. 😂😂Cinsel olaraksa buradaki kolay lokma istediğini versen de aldatanlar var vermesen de aldatanlar var. Bu erkekler kendi de ne isteğini bilmiyor. Versen adın başka bir şeye çıkarken vermesen istediğini “ yetersiz” ilân edenler var. Biri de çıkıp kendine “ Ben kimim?” diye sorsa aslında kimin yetersiz olduğunu anlar. 😂😂İnsan önce kendine yetmeyi bilmeli. Gerisi bahane.
Evet aynen öyle
Karşı cinsin benimle muhattap olmayanı makul 😂
Yaşa be djdjsj
Aşkımmmm teşekkür ederim ❤️
Muaaah 🩵
Eğer kolay lokmadan kastın beni gördüğünde gözleri ışıldayan, veya konuşması etkileşime girmesi kolay olan, baskı hissettirmeyen, yaklaşılabilir bir kadınsa her türlü makbuldür. Aksini söyleyen arızalı tip seviyordur, onlara da iyi şanslar. İhtiyaçları olacak.
Cevap
70Cevap
İkiside olmamalı yerine göre olmalı her şey, ne kolay ne çetin ceviz...
Kolay çetin olsun hddj
Orta karar işte
Çetin ceviz severim
Gönül çekimi başladığında her şey kolaylaşır. Kişi çetin cevizliğini ilişkiyi korumak için gerçekleştirmeli. Yaşadığı aşkı kendi kabuğunda korumaya almalı.
Kolay olanı olsun sık sık değiştiririz jsjs
Eğlenceli olmaz :D çekiciliği kalmaz
Kalır kalır zor olanla da uğraşılmaz kdksk
Uğraşmadığım kimseyi istemem :D tabii senin düşüncene de saygı duyuyorum 😏
Çorap mı la bu
Karşı cinsin olmaması daha makbul...
kendisi olsun yeterli benim için. kolay zor diye bakmıyorum olaylara. sdfsdfd
Karşı cinsin kolay olmasına gerek yok o yüzden genelde zor oluyorlar. Karşı cinsin kendinden emin olanı ve ilgi manyağı olmayanı makbuldür, fazla dekolte veren kadınlar kendinden şüphe eden ve ilgi meraklısı kadınlardır, bunlardan uzak durmak yeterli.
Kolay lokma para ile halledilir. Zor olana ne yaparsan yap elde etmesi çok zordur. Pas parayı bul karayı demişler.
Öyle bir söz mü var?
Pas değil bas olacak
Yok komple yanlış :D bul karayı al parayı djdjsk
Yok burada amaç para verip karayı almak 😂
Karayı kim ne yapsın ya
Ya para var para yok işte elimizde. Kolay olsun diye basıp parayı karayı alacağız
ya sen ne yaparsan ha
yaparsan yap* sinir etmeyin insanı
Allah Allah sanki sinir edecek bir şey söyledik sen de bahane arıyorsun sinirlenmeye.
İlla karayı bulacakmış falanmış filanmış, git bul
Bulamadım taze bitmiş
😅tamammm
Öyle hop diye her şeyden etkilenen insan sevmem. Erkek dediğin azıcık iradeli olmalı bence😄 yani çetin ceviz olanı daha makbuldür ahsja
Kalmadı :D çetin var ceviz yok djfjs
😅💁♀️
Bunu kim belirliyor :))))
Hep imkansiza ulaştım desem simdi buna itiraz edebilecek bir bölüm ölçer veya kisi var mi :)))
İmkansız diye bir şey yoktur
O zaman :)
Kolay lokma nedir çetin ceviz nedir :)
Kime Yani hele imkansiz da yok diyorsan :)
Kolay elde edilen ve zor elde edilen.
Iste sen neyi kolay elde edebilirsin veya neyi zor :) ya da ayni kisiyi olayi herkes mi kolay ya da zor elde eder :) bak hep imkansıza ulaştım dedim :) sende öyle birsey yok dedin :)
Ben de zor elde etme diye birsey yok diyorum oleyse :)
Kolay olan makbul bu 2 seçenek arasında.
Cevizlik yapmaya aslında nasıl yaptığına bağlı. Bilinçli bir şekilde yapan kazanabilir. Ama böyle yokuş şeklinde atar-gider falansa o ceviz onun içinde patlar.
Zorla uğraşamam herkese kolay olanda olmaz en iyisi ben böyle iyiyim 😏
😅 pes etmiş gördüm seni
Pes edince daha tatlı 🙄
O da doğru.
Onun istediği sen değilsen hiç bisey makbul değildir.. Ne yaparsan yap olmaz. Bazen ne istediklerini bilmiyorlar zaten doyumsuzlar her çiçekten bal alma kafasında olan da çok.
Hiç sorma 😃
Ha bide prenses modellerimiz de çoğaldı. Tam tımarhane oldu..
Deli mi ne bunlar ya :D eril enerjilerini satmışlar
Hiç Bi fikrim yok sanırım hayata onlarsız dewam etmek zorundayız yalnız ve güçlü olmamız gerek..
Kolay lokma ya da çetin ceviz olanı değil
" Seni kabul edeni" ya da etmeyeni vardır
Kabul etmek nedir?
Mesela benimle " Bir çay içmeyi" kabul eden olmadı.
Ya " Biz sadece arkadaşız" ya da bu a benzer bahaneler sundular.
" olabilir diyen" olmadı. O yüzden tüm ilişkilerim başlamadan bitti. Beni istemiyorlar olarak kabullendim
Dişi sağlam olanlar çetin cevizlere yönelsin de diğerleri kolay lokmaları yutsun. Bencil olmayın 😡 Ağzımızdan bir lokma geçmedi açlıktan kırılıyoruz şurada 🙄
Kolay ya da zor mevzusundan kasıt ulaşılmaz olmasıysa evet kesinlikle ulaşılmaz olsun her önüne gelenin kollarında solan bir gül yerine dayanıklı bir kaktüs iyidir.
Basit olan hiçbir şey ilgili cekmez ama çetin cevizde olmasın orta karar en iyisi ama tabi ona duygusal bir bağım varsa nereye raziyim
Bana kolay lokma, herkese çetin ceviz olsun isterim.. Herkese aynıysa benim ne farkım olacak..
Seçicilik ile zorluk farklı kulvarlarda.
Zaten her şeyin zor olduğu bu dünyada, ilişkileri de kasıtlı olarak zor kılanlar sıkıyor artık.
Zor olan tercih edilir
Ulaşılması kolay olan her zaman jokerdir
Çetin ceviz kesinlikle her iki cins içinde geçerli
Zeyna gibi vurdumu ses getirecek olanı. 😃
Kolay lokma olarak bakmam kimseye zaten.
Kolay lokma olmasın çetin ceviz olsun ama o kadar da çetin ceviz olmasın
Hakedene denk gelseydim, sunacak çok şeyim wardı. Emeğe değmediğiniz kesin.
Bilinçli olanı kimseye yem olmak istemeyiz uğraşamam jdjd
Karşı cinse kolay lokma veya çetin ceviz diye bakmıyorum.
Çetin ceviz sevmiyorum ben.
Kırarken çok gürültü çıkarıyor 🤪
Kadınlar ne istediğini bilmiyor. Kendi iç dünyasında bi sabah çetin bi sabah nazik istiyor.
İkisinin ortası çok kolay da iyi değil çok çetin ceviz de.
Seviyor da çetin ceviz gibi davranıyorsa nefret ederim. Kolay lokmayı herkes çiğner, istemez
Herkese zor bana gelince kolay olanı makbuldür
Kolay olmayacak kadar akıllı, kendinden soğutmayacak kadar direnç göstereni makbul.
Çetin ceviz olmak daha iyidir diye düşünüyorum, bir ağırlık olması, ağırbaşlı olmak 😊
Ne kadar uğraştırıcı olursa kıymeti o kadar fazla anlaşılır. 😊
Senin sevgilin olsa muhtemelen kalpten gider
Benimle sevgili olan düşünsün
Yanarım giderim senden syugdhnb
Zor kadın zor ve değer vermeyeni seçer, zor adam da öyle.
Bize naif olanlar yeter 🙂
Zor severim zor kadını
Zor olan daha iyi daha net saygılı serttir ama
Özünde güzel kızdır
Seçiciyim ama kabuğuna bakmam içine bakarım
Ben Çetin ceviz severim kolay ulaşılan hoşuma gitmez 👿
Çetin ceviz olanı tabi ki
herkese ceviz bana kolay olsun:D
Sana fındık 😅
Kolay ucuz işler bana göre degil
Zor kadın zoru seviyor djdj
Çetin ceviz bir erkek görmedim hiç.
O da başka bir mesele tabii 😃
Çetin ceviz daha makuldür bebek. ♥️💕
Öyledir 😄🫶
Tabii ki aslan kesileni makbuldür.
Herkesin elde edebileceği değil de kolay elde edilemeyecek biri olmak daha çekici hale getirir insanı
İkisinin ortası yok mu 😊
Yok 🥹
Her şey dengeli olmalı ya da hissettiğin gibi 😂
Göreceli bir konu sanırım
Asıl onemli olan beğenmek olmalı
Her ikiside boş yerini bilmeli ne çok basit nede çok egoist
Şehit tarafından yorulmaması daha mantıklı değil mi
Baş ağrısı yapmayanı.
ahaha normalde yapmazlar ama
Çetin cevizler biraz baş ağrısı yapabilir jdfjks
Sen kolay lokiima sev :D
O işte çetin ceviz oluyor 💁♀️
Hayır ikisi aynı kapıya çıkıyor zaten 😅
Ahahah :D peki
Baktım, ee 😃
Yakışmış valla djdjs
Hiç olmaması mahbüldür aslında 😂
Erkekler hayata küsecek :D
Bizi kustureceklerine kendileri kussunler 🙂
O da çok çok doğru 😃
Hepsi aynı olmayanı makbul
Zeki olanı makbuldür.
En güzel aşk zor olandır
İkisinin tadı da ayrı tabi
Zor elde edilebilen makbuldür.
Çetin ceviz olmaya devam edin srkanidan gülüyoruz
Çetin severim.
Nabza göre şerbet derim.
Kolay olsun ama std’si bulunmasın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?