Selams
karşı cins sert kayaya mı çarpar yoksa işleri zorlaştırmayı sevmez misin¿

Selams
karşı cins sert kayaya mı çarpar yoksa işleri zorlaştırmayı sevmez misin¿

Hayat zaten zor...
Bu ülke, bu coğrafya, bu toplum da bir hayli zor. Yaşamak zor, mücadele etmek zor, sabretmek zor, iyi kalmaya çalışmak zor, sevmeye çalışmak da.
Hal böyleyken bir ilişkide zorluk yaşatmanın cidden soruyorum kime ne faydası var? Bir şeyleri kolaylaştırıp, güzel ve mutlu olmak varken daha da dikine gitmenin mantığı nedir?
:) severiz biz atraksiyonlu şeyleri
Atraksiyon olmadan da sevebilirsin. Dene :)
Kalıcı olmaz. Sıkıcı bir başlangıç sıkıcı bir ilerleyiş ve bitiş.
Doğrudur.
Ne konuda mesela? Genel olarak alın olursam kolay lokma oluyorum. Seviyorsam yine daha kolay oluyor vazgeçmem. Yeter ki bir hatasını göreyim, kestirip atıyorum ama âşık isem işler değişiyor. Ha sevsem de sevmesem de âşık da olsam cinsel olarak sevgili isem çetin ceviz kategorisinde yer alıyorum. Evlilik dışı cinsel ilişkiye ılımlı bakmıyorum. Erkolara güven olmaz.
Tam da böyle, güzel anlatmışsın.
Teşekkür ederim. 🌸❤️
Alım olursam nedir arkadaş?, 🤦♀️Genel olarak âşık olursam emek istemiştim oysaki.
Cevap
50Cevap
Hilal taktiği yapıyorum. Önce kolay lokma gibi gözüküp, sonra birden taarruza geçiyorum.
Çetin ceviz mı oluyor bilmem ama mesafesini koruyan derim
Karşı cins için hiçbir şeyim ben 🤣🤣🤣
😅
Kolay lokmayim ben ya 😂
Evet shsjs
Kim çaldı
Cidden hainler ya :D
sjdj çöpler kalır sonra etrafta
Arkalarından el sallayalım :D
Kör cevizim😂😂 kabuğum taş gibi daş daş..
Kolay lokma değilim öyle görürse boğazında kalırım 😅
ahaha görüşe bak be alnı olsa öpücem
😘
Mod olmuşsun, tebriks ceviz ddjdjd
Bana ait olanı geri aldım diyelim dişi ceviz 🧌
İyi yaptın, yakışmış :D başka bir şey yazdım da sildim şimdi vöcöcö dersin
Huhaağ 🧌 iyi yapmışsın silmekle.
Teşekkür ederim 🦖
Ricalar 🐊
Kolay olsak perişan ederler bizi.
Zor olmak adına geliştirdiğim politikalarım yok. Zorluğum damıtılmış tecrübelerimden geliyor. Kandıramadıkları veya tavlayamadıkları zaman zor diyorlar adına. Halbuki iyimser ve samimi her adıma dibimizi düşürmeye meyilliyiz.
Çetin belki ama kıracakları veya çizecekleri ceviz hiç değilim.
İlişki insanı olmadığım, kolay etkilenmediğim ve zor bağlandığım için epey çetin cevizim. Hatta çetin cevizle bile ihtimal olur benimle olmaz heralde.
Zorun da zoru 😅
Öyle😂
yakışır 😬
Ben zor bir adamım. Kendimi bile 100 kere eleştiriyorum sorguluyorum her konuda, kaldı ki başkası beni dan diye etkilesin! Zor o işler 😈😂
Asla kolay değil hayatıma gönlüme girmek bunun için artık kırk fırın ekmek mı kırk hatır kahvemi kırk satır bilmem ne mi aşması yemesi içmesi gerek 😬
☺️
Beni ilgilendirmez. Biz de çetin cevizdik ama bizi de çok kıranlar oldu 🚬
Woowowww yavaş :D bu nasıl havalı bir sözdür djfjd
Hayda kov efkarı, hiç yeri vakti değil 😅
Tamam cuk oturdu, irdeleme :D
Karşı cinsin sadece elini sallayarak alabildiği 50 kişiden biri benim. Geri kalan 49'u tanımıyorum. Kimse çıksın ortaya kaderdaslarim 😂
😒😒
Genelde benim yerime başka kızları tercih ederler benden iyi oldukları için değil daha ulaşılabilir oldukları için 😌
Fark olsun dimi ama
Diş geçirenin dişini kırarım, tamam oldu bu iş deyip yuttum sananın midesine otururum.
Korkutma canım insanları sdjsj
O zaman ecel ile susuzluğunu gidersinler 😅
Gönlümü kaptırdığıma sütlü cicibebe gibi kolay lokmayım 😂
Ohoo kaptıracak da, cicibebe olacak djdsj
Hıı yay sen zamana yay
😂😂
Erkekler çok çabuk tav olur ama kizlarda az asagi degildir tek fark kizlarin dişi cekici olması kızlar bambaşka bir sey kendi cinslerini bile etkileyebiliyorlar yani kendi cinsini etkileyen erkege ne yapmaz çatır çutur yer yer
Coğrafyama hiç girmesinler girilcek gibi değil yani ;))
Her yerde mayın :)
Tek kisiye kolay digerleri ile ilgilenmiyorum.
Olması gerektiği gibi 😌
Evet olmasi gerektigi gibi🌱
Hiç kolay değildir hayatıma ve duygularıma dahil olmak. Büyük uğraşlar gerektirir :)
😋 hıhımm efsooo
Bilmiyorum da fundayı görünce anılarım depreşti. Kolayı zor, zoru kolay eden insanlardır. İnsanına göre.
Güzel şarkıymış hddj
Güzeldir tabi ömrümü verdim djdj
Sen niye verdin ömrünü sjsj
canım demekki 😂
Evet çok canım, *s a l a k
Erkekler kolay düşer kadınların ağına. Zor erkeğim diyen bile kolay düşer. Gerçekçi olalım.
shdj hemcinslerin bunu sevmedi
Kadının iki cilvesi erkeğin aklını başından alır.
Ben çok şüpheci biriyimdir ben herhalde çelik zırhım 🤣🤣🤣
😅😅
İşleri zorlaştırmayı kim sevmez ki. Kolay lokma olmak iyi bir şey değil. Yoksa karşındaki seni çabucak aldatır. Kolay olmayacaksın zor olacaksın seni elde etmesi zor olacak. Erkekler ve aynı zamanda kadınlar o taktiği uygulayanların peşinden koşuyorlar işte
Sert kayaya çarpar diyelim, bazen de oyun oynamayı severim. O kolayim sana r ama eglenirim biraz, günün sonunda farkına varır. . Ama istediğim bir kişi ise ben koşarım ona.
Lokmayım.
Geçmişte kolay lokmaydım. Bugün nötr durumdayım. Gelecekte çetin ceviz olacağım.
Zor biri oldum her zaman. İnce eledim sık dokudum. Herkesle olmaktansa özel insanlarla olmayı tercih ettim. Pişman da değilim
Hiç kasma yoluna girmem ne isem oyum. Fakat kolay kolay kimsede beni etkileyemez benim birisine aşık olmam için müthiş güven vermesi gerek
Kimse kolay lokma degildir, sadece karsi tarafi cok begendigi icin öyle görünürler.
Yani eğer ayakları iddialı şekilde güzelse göstermesi yeterli sonra peşinden suruklenebilirim
Zor bir adamım ama artık kasmadığım için He deyip geçiyorum, kolay basit adam olmaya çalışıyorum 😄
Kolay gibi görünen ama matruşka gibi her gün farklı bir yönü keşfedilen bir kişi diyelim.
Kolay lokma sanırlar ama çoğunun kalbine ruhuna oturmuşluğım var 😀
Hayatımda ki kişiye sadece kolay lokmayım. Diğer kişilere çok mesafeli. Zor insanım.
Biz konuya öyle girmiyoruz hic, anlasirsak ne aula
İkisinin ortası. Öyle çok çetin ceviz değilim çok kolay lokma da değilim
Ben gerek aşkını arayan biri olarak karşı cinsim için kolay bir lokma değilim
Kadının ruhuna ve kalbine dokunmaya doyamayan biriyim
Sevip arzuladiktan sonra acı çektirmek olmamalidir
Lokum gibi kolay lokmayım çiğnemesini bilene😆
Sevgisinden emin olduğum ve benim de hoşlandığım biriyse cevizden kolay lokmaya evrilebilirim 😅
Çok çetin bir cevizim. :D At kestanesi de olabilir
zorumdur hep zor oldum bu ara gene zorum ama ulaşılmaz değilim
Kendimi geçtim de sen , çetin ceviz yanında sönük kalır 😃
Sen ne biliyon beni 😒
Bilirim seni 😅 ah ah sen böyle hep temiz kalpli kal. Çeken çeker seni.
Gizliden gelmeseydin de biz de dualar edeydik 😅
😅hayırlısı diyelim. Kendine dikkat et. Çok nazar alırsın. Allah sahibine bağışlasın. Ne diyeyim başka 😄☺️
Eğleniyor muyuz? 😅 Amin, alıyorum zaten bu baş ağrılarının başka açıklaması olamaz. Yalnız ne kimseye sahibim ne de kimseye ait.
Seni her gördüğümde eğlenmiş gibi mutlu oluyorum zaten 😃
Ben de “gizli üye” görünce woow diyorum :D
O zaman gizli kalmaya devam 😃 doğru karar vermişim
Çok doğru tebriks fiyuuu fiyuuuut
😅🥳🥳🥳🥳🎊
Karşı cinsten sadece kendisi umrumda onun da yiyebileceği kadar kolay lokma olurum ben 😂🤭
Lokmama bak lokmama nasıl da bıcır bıcır konuşuyor ♥️
Kolay lokma olarak gözükürüm ama çetin cevizimdir
Kütüklü bekar olarak ilişkiye kapalıyım 😅
Kolay görenler karacaahmet dünyasında 😃
Avlanan değil avlayan olurum.
Karşı cins dalgasına baksın kayayım ben
Kolay lokma olmadım kimse için :)
Bi kadın beni hiçbir şey yapmadan bile elde edebilir🤪🤪🤪🤪
Çetin cevizim beni öyle kolayca tavlayamaz 😂
Karşı cinsin canı cehenneme diyorum
Duruma gore hangisi ise yararsa 🤣🤣
Görünmezim😀
Görmesin seni kimse
https://youtu.be/2TxG_5BveLo?si=RBr44g5EhUVOrDuV
😌
😬 çok ormantikim değil mi
Böyle söylersen eğer yaptıkça yapasım gelir 😅
😜😜
İstemem yeterli
Kolay lokma yani shsj
Oynama zaten ne kolayı nede zoru :D
Ben kimseye bakmam sevdiğim kadın varken
Kolay lokma değilim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?