7 yıllık ilişkim bitti ve kendime gelemiyorum. Lütfen detayı okuyun ve görüşünüzü söyleyin bu benim için onemli?

7 yıllık ilişkim yaklaşık 6 ay önce bitti. Kendisi benden çok uzak bir yerde görev yapıyor. Ben size bazı şeyleri unutmak için telefon numaramı değiştirmiştim. Daha sonra bu bir gün abimi aramış ağlayarak ve benim numaramı değiştirip değiştirmediğimi sormuş. Ama öyle ağlamış ki dayanamadım aradım akşam bunu. Nasıl böyle morali bozuk hasta olmuş hastanede yatmış dayanamadım 1600 kilometre yanına gittim. İnanın sabahleyin beni gördü dersi vardı saat 12.00'ye kadar ben onu okulunun önünde bekledim. Sonra okulundan çıktı geldik konuştuk işte dedim ki niye böyle oldu niye ağlıyorsun madem istiyorsun gel bir şeyleri düzeltelim ben istemiyorum artık dedi peki dedim ya dedim sıkıntı olmazsa sen de dinlenebilir miyim? Hayır olmaz dedi inanın aynı yolu tekrar aynı şekilde geri döndum. Sonra ben bu olaydan sonra onu WhatsApp'tan engelledim. Daha sonra dün değil evvelsi gün haber aldım bu babaannesine çok düşkündü babaannesi vefat etmiş. Buna bir mesaj attım başın sağ olsun diye Teşekkür ederim dedi gerçekten içim çok yanıyor dedi dayanamayıp aradım. Çok ağlıyordu dedim yine ben gideyim başsağlığına olduğu yere. Başsağlığına gittim oradakiler işte kuzenleri ile filan tanışıyoruz biz biliyorsunuz 7 yıllık bir ilişki. Bir baktım önümden geçti yüzüme bile bakmadı. Sonra mesaj attım ya ben dedim kötüsün diye geldim hani en azından bir selam verebilirdin mesaj çektim bana baktım mesajlarıma cevap vermiyor. Dedim ki yaptığın çok ayıp ya gerçekten çok ayıp dedim ben senin için dedim sana destek için geldim yok işte şu zamanda söylediğin şeylere bak tamam da yanında olamıyorum dedim mesajlarıma cevap vermiyorsun dedim. Gerçekten arkadaşlar artık yorulduğumu hissettim sevgimi de içime atıp önüme bakmaya karar verdim. Şimdi bazılarınız diyecekler ki niye bu kadar yaptın sevdim arkadaşlar çok sevdiğim için çok değer verdiğim için yaptım ama olmadı. Kendisine dedin söyledim bu dedim 2 oldu artık dedim ben kendimi senin yanında değersiz hissettiğimi anladım kendime saygımın kalmadığını anladım. Dün itibariyle telefon numaramı değiştirdim artık önüme bakmaya karar verdim. İçinizde niye bu kadar yaptın niye bu kadar ettin diyenler olacaktır tabii yalnızca içimdekileri sizinle paylaşmak istedim.

7 yıllık ilişkim bitti ve kendime gelemiyorum. Lütfen detayı okuyun ve görüşünüzü söyleyin bu benim için onemli?
Cevapla