Yakın kız arkadaşımdan bir süredir hoşlanıyorum tavsiyelerinizi bekliyorum abilerim ablalalarım?

Yakın bir kız arkadaşıma karşı bir şeyler hissediyorum ve bunun ufak bir hoşlantıdan ibaret olmadığına eminim. Beni asıl endişelendiren konu onun bana karşı nasıl düşündüğünü tam olarak kestirememem. Yani tam olarak kanka modunda değiliz flörtleştiğimiz de oluyor arada ufak ufak ama kızlar bu tarz meseleleri biz erkekler gibi hemen hoşlantıya bağlamıyor tahminimce. Eğer ona açılırsam aramızdaki arkadaşlığın yok olması ihtimali beni gerçekten çok ürkütüyor. Söylemediğim zaman da içimde birikip gidiyor. İkimizin de bu yıl sınav senesi o yüzden de işler baya karmaşık anlayacağınız. (Hemen ergen ergen işlere bulaşma demeyin farkındayım ergeniz ama kalbe söz geçirmek zor oluyor kıymetli büyüklerim) Ve diğer endiselendigim nokta eğer söylesem bile onun beni sadece arkadaş olarak görüp beni reddetme ihtimali. Uzun lafın kısası sizce zamana mı bırakmalıyım ya da yavaştan hislerimi belli edecek şeyler mi yapmalıyım eğer yapacaksam da nasıl yapmalıyım tavsiyelerinizi bekliyorum teşekkürler

Yakın kız arkadaşımdan bir süredir hoşlanıyorum tavsiyelerinizi bekliyorum abilerim ablalalarım?
Cevapla