Benim mi Kalbim Fesat Yoksa Kadın İyi Niyetli mi?

İş yerinde evli çocuklu bir kadın var tahmini 10 yaş büyüktür benden ve çalışanların çoğu kadın. Daha yeni tanışıyoruz bana senin boyun ne kadar uzun , yakışıklısın gibi iltifatlar ediyor ara sıra. Ben pek muhatab olmuyorum hatta saygıdan yenge dedim. bana ben senden o kadar büyük değilim bana abla desen bile olur dedi. Çalışırken durdu durdu çat diye bütün kadınların içinde Instagramımı istedi hepsi durdu bianda dönüp bana baktılar. Utandım ve verdim. Hemen istek atmış. Birkaç gün geçti akşam napıyon iyi akşamlar yazmış. Bildirimden gördüm ama cevap vermedim açmadım mesajı. iş yerinde patron sayılırım biyandan. Acaba diyorum ben mi yanlış anlıyorum dostça yaklaşmaya mı çalışıyor yoksa düpe düz yürüyor mu. Güzelde bir kadın işini çok iyi yapıyor fakat kafam karıştı.
Benim mi Kalbim Fesat Yoksa Kadın İyi Niyetli mi?
Cevapla