Teravihte kadınlar kalbimi kırdı sizce hata mı ediyorum?

Teravihte kadınlar toplanmıştı dün akşam... namazdan sonra kadının biri bana sen günlük hayatında örtülü değilsin saçların açık günahkâr olduğun için ibadetlerin anlamsız dedi tartıştık diğer kadınlar da ona hak verdiler eve ağlayarak döndüm ben de bugün ne oruç tuttum ne de namaz kıldım. Bundan sonra da bir şey yapmayı düşünmüyorum Sizce hata mı ediyorum
Aşırı üzüldüm ve moralim bozuldu.
Ben de kapanmak isterdim ama kendime bir türlü yakıştıramıyorum olmuyor kendimi kötü hissediyorum ne yapayım yani zorla mı
Kadın olmak ne kadar zormuş hem toplumsal normlar olsun hem dinsel gerçekten bunaldım. Kendimi hiçbir yere ait hissetmiyorum.
Teravihte kadınlar kalbimi kırdı sizce hata mı ediyorum?
Cevapla