Teravihte kadınlar toplanmıştı dün akşam... namazdan sonra kadının biri bana sen günlük hayatında örtülü değilsin saçların açık günahkâr olduğun için ibadetlerin anlamsız dedi tartıştık diğer kadınlar da ona hak verdiler eve ağlayarak döndüm ben de bugün ne oruç tuttum ne de namaz kıldım. Bundan sonra da bir şey yapmayı düşünmüyorum Sizce hata mı ediyorum
Aşırı üzüldüm ve moralim bozuldu.
Ben de kapanmak isterdim ama kendime bir türlü yakıştıramıyorum olmuyor kendimi kötü hissediyorum ne yapayım yani zorla mı
Kadın olmak ne kadar zormuş hem toplumsal normlar olsun hem dinsel gerçekten bunaldım. Kendimi hiçbir yere ait hissetmiyorum.
Aşırı üzüldüm ve moralim bozuldu.
Ben de kapanmak isterdim ama kendime bir türlü yakıştıramıyorum olmuyor kendimi kötü hissediyorum ne yapayım yani zorla mı
Kadın olmak ne kadar zormuş hem toplumsal normlar olsun hem dinsel gerçekten bunaldım. Kendimi hiçbir yere ait hissetmiyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer