Mrbla r sevdiklerime karşı yılışığım kötü bişey mi sizcr?

Hiçbişry yapmasam bile ya omzuna başımı koyarım ya elini tutarım bi şekilde temas edicem illa yani

Mrbla r sevdiklerime karşı yılışığım kötü bişey mi sizcr?
Cevapla