Aşk İlişkileri Evleneceğim adam benden iki yaş küçük, soranlara aynı yaştayız desem olur mu? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor İlla detaya gerek vaemi Güncellemeler1 yıl 2yas küçük olması absürt mü iyi olmazmi Evleneceğim adam benden iki yaş küçük, soranlara aynı yaştayız desem olur mu? Cevapla Evlilik Soruları Beğen Paylaş Takip Et
s2cigenc411 Takip Et Xper 5 Yaş: 29 , eic 100% 1 yıl Ne yapacaksın nüfusuna mı alacaksın sana ne de geç niye yalan konuşmak zorunda kalıyorsun sanki çok kötü bir şey yapmış gibi 0 0 Yorumla
burabiaa Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 99% 1 yıl Detaya gerek yok ama yalana da gerek yok kime ne bundan önemli olan sizin mutluluğunuz 0 2 Yorumla Soran 1 yıl Herkes burnunu sokacak erkek büyük olmalı bilmemne Yorumla burabiaa 1 yıl Önemli olan yaş değil uyumdur evlendigin insanın karakteridir yani çok şey sayılır konu hiç yasa gelmiyor ki evlilikte ne alaka bu yüzden kime ne ya ne derlerse desinler umursama Yorumla
s Sᴄʜʀᴏᴅɪɴɢᴇʀɪɴ_ᴋᴇᴅɪsɪ Takip Et Guru Yaş: 20 , eic 100% 1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 656 cevap paylaştı. İsterse benden 3 yaş büyük de, adamın kimliğini isteyecek halleri yok. 1 0 Yorumla
SERCANZCPC Takip Et Xper 5 Yaş: 34 1 yıl neden yalan söylüceksin ki kime ne 0 4 Yorumla Soran 1 yıl Burun sokacaklar erkek dediğin büyük olur filan Yorumla SERCANZCPC 1 yıl kime ne sen evleniceksin Yorumla Soran 1 yıl Ben 26yim o 24 çok fark yok dmi Yorumla SERCANZCPC 1 yıl yok tabi yani sen sevmişsin o sevmiş üçüncü kişiler ne der deiye yaşama hayatı Yorumla
Paranoyak-Maan Takip Et Master Yaş: 33 , eic 88% 1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 12,2b cevap paylaştı. Bence gerek yok 0 0 Yorumla
1by_efendi Takip Et Guru Yaş: 43 , eic 99% 1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı. Küçük desende olur 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Ne yapacaksın nüfusuna mı alacaksın sana ne de geç niye yalan konuşmak zorunda kalıyorsun sanki çok kötü bir şey yapmış gibi
Detaya gerek yok ama yalana da gerek yok kime ne bundan önemli olan sizin mutluluğunuz
Herkes burnunu sokacak erkek büyük olmalı bilmemne
Önemli olan yaş değil uyumdur evlendigin insanın karakteridir yani çok şey sayılır konu hiç yasa gelmiyor ki evlilikte ne alaka bu yüzden kime ne ya ne derlerse desinler umursama
İsterse benden 3 yaş büyük de, adamın kimliğini isteyecek halleri yok.
Olur bence guzel fikir kimse anlamaz. bile ciddiyim😀
Yaşı sorun etme doğruyu söyle
neden yalan söylüceksin ki kime ne
Burun sokacaklar erkek dediğin büyük olur filan
kime ne sen evleniceksin
Ben 26yim o 24 çok fark yok dmi
yok tabi yani sen sevmişsin o sevmiş üçüncü kişiler ne der deiye yaşama hayatı
Bence gerek yok
Küçük desende olur
Olsun desen küçük ne değişecek
Olmaz