Eşim benden 3 yaş küçük akrabalar sürekli laf söylüyo sizce kötü mü?

11-13 yaşından beri sevgiliz şu an ben 26 o 23 1 senedir evliyiz akrabalar hala bizi gördükçe anlaşabiliyo musunuz bari, sen yaşlanırsın kocan kaçar gibi şeyler söylüyo bi tanesi utanmadan bize "siz yakında boşanırsınız kadın büyük olmaz" dedi ne düşünüyosunuz bu konuda?
Eşim benden 3 yaş küçük akrabalar sürekli laf söylüyo sizce kötü mü?
Cevapla