İlişkinizi kurtarmak için yalvarmak küçük düşmek midir?

Ona karşı bir hata yaptım. O yüzden ayrılmıştı. Bende tonlarca mesaj attım engelledi. Annemden yazdım engelledi. Asla pes etmicek vazgeçmicem mesajları yazdım yalvardım. Ve buluştuk affettii. Sizce hatalı da olsam bu kadar yalvarmak normal mi?
İlişkinizi kurtarmak için yalvarmak küçük düşmek midir?
Cevapla