İlişki olmuyorsa zorlamak mı lazım yoksa inceldiği yerden kopsun mu?

Herkesin fikrini almak istiyorum

ilişki olmuyosa zorlamak mı lazım yoksa inceldiği yerden kopsun mu?
Güncellemeler
+1 yıl
bi iyi bi kötü oluyoruz gndüz sorun yokken geceleri kavga ediyoruz .s

Güncellemeler
+1 yıl
ilişkimiz 2 ay falan
Güncellemeler
+1 yıl
nasıl bitti dicem peki akıl verin
İlişki olmuyorsa zorlamak mı lazım yoksa inceldiği yerden kopsun mu?
Cevapla