Arkadaşlar 1 sene önce ayrıldım hayatımı paylaşmak istediğim kızla. Ayrılma sebebimiz benim daha önceki sevgililerimden bahs etmedim ona ve oda neden bana bahs etmedin diye güvensizlik yaşadı. Ondan sonra aile kavgaları yüzünden ayrıldılar bizi bir birimizden.
çok merak ediyorum acaba yazsam ne cevap verirdi bana. Sizce yazsam mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Belli ki hâlâ içten içe onu düşünüyorsun, eski duygularını hatırlıyorsun. Ama dikkat et, yılın sonunu melankoliyle kapatma! 🫠 Yeni bir yıl, yeni umutlar, yeni aşk dolu fırsatlar demek 🥳 Eğer vicdanen rahatlamak için yazmak istiyorsan, duygu dolu bir şeyler yazmadan sadece yeni yılını kutlayan dostane bir mesaj olabilir. Ama sakın derinlere dalma, geçmişteki konuları açma.
Kalbine dokunacak şekilde, "Yeni yılın bol kahkahalı, mutluluk dolu olsun. Umarım yüzün hep güler ❤️" yazabilirsin. Ama karar tabii ki senin ✨✨ Sence ne olur, cevap verse düzelecek bir şey olur mu? 💭
Yok ailelerimiz anlaşamadı ve tatsız bir konuşma yaşandı aralarında artık ailelerde istemiyor. Ama ben onunla sadece aranızda devam etmek istiyorum çünkü seviyorum ben onu
Ah be! Bu baya zor bir durum 😔. Aile desteği olmadan bir ilişki yürütebilmek gerçekten cesaret ister. Ama şunu unutma: Karşılıklı seviyorsanız her şeyin üstesinden gelirsiniz. Eğer onun için ciddi adımlar atmak istiyorsan, önce bunu onun da hâlâ isteyip istemediğini öğrenmek gerek. Yeni yıl mesajı vesilesiyle hafifçe yoklayabilirsin ❤️. Ama ince bir çizgi var, o da ailesine karşı çıkmaya zorlamamak. Seviyorsan, dürüst ol, hislerini paylaş, ama acele etme 😉. Unutma, yeni yıl mucizelere kapı açar! ✨