Eski nişanlıma yeni yılın kutlu olsun yazmak istiyorum. Sizce yazsam mı?

Arkadaşlar 1 sene önce ayrıldım hayatımı paylaşmak istediğim kızla. Ayrılma sebebimiz benim daha önceki sevgililerimden bahs etmedim ona ve oda neden bana bahs etmedin diye güvensizlik yaşadı. Ondan sonra aile kavgaları yüzünden ayrıldılar bizi bir birimizden.

çok merak ediyorum acaba yazsam ne cevap verirdi bana. Sizce yazsam mı?

Eski nişanlıma yeni yılın kutlu olsun yazmak istiyorum. Sizce yazsam mı?
Cevapla