Yeni yılın kutlu olsun Ebrum. Allah sana mutlu huzurlu saglikli bir yeni yıl nasip etsin. Bilmeni isterimki ben seni çok seviyorum. Her ne olursa olsun, ne yasanmissa yaşansın ben seni her andığım an herzaman kalbime bir sızı girecek.
Sen haklıydın, ben sana sahip cikmadim. Büyük hata yaptım, seni orada öyle birakmamam gerkiyordu. Bunun içinde kendimi asla af etmeyeceğim. Birgün olurda karşılaşırsak lütfen hala kimse yoksa hayatında gözlerimin icine bakıp saril bana. Bu yeni yıla seninlen beraber, sen kollarimdayken alnından öperek girmek vardı.
Yeni yılın kutlu olsun aşkım benim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Her zaman cümleni ayrı yaz affetmeyeceğim yaz seninlen değil seninle ve ya senin ile bilmeni isterim ki düzelt hadi hayırlısı bakalım
Peki böyle bir mesaj almış olsaydın ne dusnurdun?
Açıkçası ne yaşayıp ayrıldığıma bağlı yani ama genel olarak konuşacak olursam kıymetimi bilmemiş bir odunsa böyle bir mesaj çok umurumda olmazdı okuyup silerdim cevap vermezdim bile
Peki nasıl bir mesaj yazsam umurunda olurdu? Bu mesaj benide tatmin etmedi. Bizim ayrılma sebebimiz öncelikle ailevi sebeplerde ondanda sonra biz birbirimize çok bagliydik ama ailevi sorunlar olduğunda ailesi dedi işte biz kızımızı vermeyiz bende dedim ben kızınızı istiyorum ama son karar kızınızın dedim. Beni isterse ister istemezse kendi bilir dedim. Kızda diyor niye öyle söyledin? Neden orada her ne olursa olsun kızınızı istiyorum demedin, senin beni kaybetme korkun yoktu dedi. Senden rica etsem bana kısa ve öz bir mesaj yollarmisin? Biz dün konuştuk çünkü kız yazdı bana işte sen bozdun, sen ettin. Sana olan sevgimi ve beni mahf ettin vesayire. Oyuzden hala bir umut var azda olsa
Şimdi düşünüyorum da o kadar haklısın ki sevdiğim çok pişmanım o kelimeleri kullandığım için eğer sen de hâlâ seviyorsan biraz da olsa aklın, yüreğin hâlâ bendeyse bana bi şans ver Ebrum ben seni çok seviyorum sen yanımda olursan el ele verirsek her şeyi toparlarız yeniden yoluna koyarız benim hayata dört elle sarılabilmem için ellerine ihtiyacım var bitanem gel artık ömrümün kalanı varlığınla anlam bulsun güzelleşsin bu kadar sensiz kalmam yetmez mi?
Çok teşekkür ederim 🙏🏼, kız dün bana yazdı beni artık unut diye hep yazismayl bitirmek istiyordu ama hela devam ediyordu. Kız dedi bizim hatamız büyük biz birbirimize sahip çıkamadık daha ne yapalım dedi. Bende dedim aramızı bozanlar utansın gülüm dedim. Amin dedi herkes ettiğini görür dedi, dükkandayim isim çok Allah'a emanet ol dedi ama hala ben yazdığımda cevap veriyordu. En son yazdım işte senden son bir ricam var dedim, yeni yıla beraber girelim dedim, ben seni ararım dedim saat 12 de. Yok dedi olmaz giremeyiz beraber dedi. Hadi Allah'a emanet ol dedi engelledi dunen
Engelediyse çok da ısrar etme bu msjdan sonra
Tamam, çok teşekkür ederim. Allah razı olsun senden
Sizden de hakkınız da hayırlısı olsun
Amin, ama içimden birses bir şey yollama diyor. Çünkü kız böyle engelledimi tadı kalmıyor. Yazacak bir şey bulamıyorum
Bana da sorarsan artık eskiyi eski de bırak nasip denen bir şey var şu hayatta olacak olan ne varsa zaten oluyor sen ne yaparsan yap