Tipsizler için yalnızlık bir seçim mi yoksa zorunluluk mu?

Ben çirkinim hiç kız arkadaşım olmadı ve olsun diye de denemedim. Nasılsa reddedilecem neden deneyeyim ki? Denemediğim halde yalnızlık benim seçimim değil benim için zorunluluk. Sizce tipsiz biri için yalnızlık seçim mi yoksa zorunluluk mu?

Tiyo: cevap zorunluluk.

Tipsizler için yalnızlık bir seçim mi yoksa zorunluluk mu?
Cevapla