Bi iyilik yaptı sürekli yüzüme vurup durdu ondan ayrıldım iyi yapmışmıyım?

Hayatımda biri vardı hamile kaldım ondan sonrasında ayrıldık hamile şekilde kalakaldım özel bir hastanede aldırmam gerekiyordu bana maddi olarak bir arkadaşımı yardım etti 20 günlükken aldırdım, bu yardım ettikten sonra sürekli beni yönetmeye çalıştı ezmeye başladı yüzüme vurmaya başladı yardımını ben de onu artık istemediğimi söyledim mecbur öyle söyledim yani o da bana yazıklar olsun falan dedi
Bi iyilik yaptı sürekli yüzüme vurup durdu ondan ayrıldım iyi yapmışmıyım?
Cevapla