Sevgilime bende bıraktığın bir iz yok dediğim için ayrıldı?

Çocukla hayatta hiç görüşmedik yanlış yaptım sevgili oldum. 1 ay sonra görüşecektik. Seni görmeden sende bu kadar iz bıraktım lütfen sana gerçekte de dokunmama bir şeyler yapmama izin ver dedi ayrılacaktım ben. Sonra bende bir iz bırakmadın bana sadece iyi geldin lafını söyledim. Yazma yalancı, midem bulanıyor demeye falan başladı. Bende gerçekte görüşmediğim biri bende nasıl iz bıraksın dedim iyi geldin sadece dedim. Sonra aradım bakmadı konuşmak istemiyorum git yalancı falan dedi bende baya ağır şeyler yazdım. Amaç ne 😂
Sevgilime bende bıraktığın bir iz yok dediğim için ayrıldı?
Cevapla