27 yaşında yalnız olmak anormallik değil demi bir erkek için?

Yok yani kısmetsizim diyorum bazen:) ama sevgilisi olan cinslerimi de görünce çok acıyorum cidden çünkü hava atılacak bir şey yok neden mi abi kölesin çünkü köle köle bak benim kafaya rahatım hem de bunu zihinsel engelli bir birey olarak diyom shahaan
27 yaşında yalnız olmak anormallik değil demi bir erkek için?
Cevapla