37-38 yaşına gelmiş ve hiç kız arkadaşı olmamış bir erkeğin psikolojisi sizce yalnızlıktan dolayı bozulur mu?

İstemesine rağmen bu yaşa kadar hiç kız arkadaşı olmamış bir erkek düşünün sizce bu durum insanını psikolojik olarak olumsuz etkiler mi psikolojisini bozar mı?

Güncellemeler
1 yıl
Siz böyle bir erkek hakkında ne düşünüyorsunuz?
Güncellemeler
1 yıl
Güncellll
37-38 yaşına gelmiş ve hiç kız arkadaşı olmamış bir erkeğin psikolojisi sizce yalnızlıktan dolayı bozulur mu?
Cevapla