Aldatma olmadıysa, herhangi bir yanlış yapmadiysa ayrıldığında neden kötü birisi oluyor ki?
Ben delicesine sevmiştim ama 2 sene içinde sevgim azaldı ve ayrıldım. Sevgimin azalması benim isteyerek yaptığım bir şey değil sonuçta
Ben delicesine sevmiştim ama 2 sene içinde sevgim azaldı ve ayrıldım. Sevgimin azalması benim isteyerek yaptığım bir şey değil sonuçta
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
sevgilim olsaydı sonra sevgim bitti deseydi kızardım sen beni oyuncak mı belledin istediğinde oyna istemediğinde duvara çarp burada kalp var kalp madem kıracaktın ya kızı neden kalbimle oynuyorsun suç bendeki ben sana öyle davranmalıydım bir kaç gün takılıp sonra bay bay madem ömür boyu olmayacaktın niye bana yakınlaştın ne kadar kolay sevmiştim şimdi sevmiyorum benimle ta*ak mı geçiyorsun beni kıyafet mi sandın bir iki ay giyin at çöpe sen aşkın a sında ne anlarsın seni aldatı mı hayır adam akıllı sevdim adam akıllı sevginin karşılığı bumu bundan sonra önüme çıkan kıza senin bana davrandığın gibi davranacağım o kızlar üzülürse tüm sorunlu sensin masum bir adamı canavara dönüştürdün beni şeytana sen dönüştürdün artık dürüstseven biri olmayacağım kandıran aldatan olacağım kalbimi çok yaktın artık senin gibi ne kadar kız varsa aldatacağım andolsun sadece iyi kızlara yanaşmayacağım sana benzeyen ne kadar kız varsa hepsini aldatıp kalplerini kıracağım derdim
Ne saçma. O kız sana böyle davrandı diye karakterini neden değiştiriyorsun? Ayrıca bir insanı sevip sonradan sevginin azalması insanın elinde olan bir şey değil. Karşı taraf nasıl davranıyor da sevgim azalıyor acaba. 2 yıl ayrıca kıyafet gibi değiştirmek de ne demek. Hayatımda ilk sevgilimdi 5 yıl geçti üzerinden hala bir sevgili yapmadım yakmayi da düşünmüyorum çünkü onun kalbini kırdım onu yarı yolda bıraktım çünkü sevgim azaldı devam edersem ben mutsuz olacağım otomatikman o da mutsuz olacak. Bunu bir başkasına tekrar yaşatma ihtimaline karşı hayatıma kimseyi almıyorum. Çorap ya da kıyafet değiştirir gibi demeniz uygun degol
bu nasıl aşk gerçek aşk bitmez ki züleyhaya bak
Film ya da hikaye cevirmiyoruz. Aşkın ömrü 1 2 senedir yerini sevgiye saygıya bırakır sonrasında. Aşk biten bir şey
Züleyha gerçek bir hikaye ayetlerde var
İstisnalar kaideyi bozmaz
nerde Züleyha gibi kadınlar böyle işte Züleyha yok ki sonra kızlar erkekleri sadakatsizlikle suçlar hanginiz Züleyha oldunuz biz yusuf olalım bizden yusuf olmamızı bekliyorsunuz ama siz Züleyha olamıyorsun çoğunuz bu sorunun sahibi gibisin tabi ki karşınıza adi erkekler çıkacak yusuf gibi erkekleri hak edecek ne yaptınız
https://youtu.be/ZolCSNNZAjk?si=wP9ZAcKZEPgcingg
Her kız aynı değildir benim karakterimi sevmedin ama herkes benim gibi anlamına gelmiyor
emin çoğu senin gibi sadık olmayanlardan oluşuyor bende onların duygularıyla oynadığımda aynen senin gibi yaptığımda erkekler kötü diye damgalanıyor ama benim bu kızdan farkım var ben böylelerine bunu yapıyorum bu beni kötü erkek mi yapar bu ve bunun gibileri ise masum erkekleri onların saf sevgilerine bunu yapıyor ilahi adalet istiyorum hakkım değil mi hep bunlar gülüyor bunun gibilerin mağdur ettikleri ağlıyor istedim ki adalet olsun artık gerçekten sevenler gülsün kalplerle oyun oynayanlar ağlasın adalet istedim kısasa kısas istedim kızlar sen kötüsün bu gibiler kötü olmuyor bu gibileri kandıran ben mi kötü oluyorum
hiç etmedim , edende varsa döner dolaşır edeni bulur
Etmiyorum defolsun