Uzak mesafedeyiz 2 seneye yakın konustuk ve bitti saygısızca. Hiç bulusmadik. Çocukta cesaret gram yoktu. Pasifik tekiydi. Anca telden konustuk mesajlaşmak felan. Resmen birbirimizi kısa süreli olsa da oyaladik. Bende artık bunu istemediğimi söyledim vb kavgalı bitti engelledi beni premses jdjdjsj
21 yaşında ben 27 ye yeni girdim.
Beklentiye girdim sqcmasapan malca düşüncelere daldım iste. Alışmıştım çünkü ona. Ona ait hissettim. Ve ilk defa biriyle bu kadar uzun süre konuşmuştum. Bu arada ben asla 27 durmuyorum asla. Görseniz 23 24 dersiniz.
21 yaşında ben 27 ye yeni girdim.
Beklentiye girdim sqcmasapan malca düşüncelere daldım iste. Alışmıştım çünkü ona. Ona ait hissettim. Ve ilk defa biriyle bu kadar uzun süre konuşmuştum. Bu arada ben asla 27 durmuyorum asla. Görseniz 23 24 dersiniz.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer