Ne kadar aciz dimi. Umutsuzluğun göz yaşı sevimsizliğin.. Erkeklerde ağlar hemde nasıl ağlar hıçkırıksız içine çeke çeke ağlar... Kimse bilmez görmez ama ağlar...
https://hizliresim.com/k18r8q
https://hizliresim.com/k18r8q
Derinden ağlayan birisini gördüm hemde. O sert yüzü birden küçücük çocuk yüzü gibi olmuştu, o çaresizliği ben kendi içimde, damarlarımda hissettim. Tek ağlarken gördüğüm erkek babam oldu şimdiye kadar. Ayakta bile değildi yere çöktü, göz kenarları kızardı mavi gözleri daha da parladı. Hala aklımda o hali fotoğrafını çekmiş saklamışım gibi net hatırlıyorum. şu an bile kötü oldu içim
doğrudur
güzel kızsın sen sana daha öncede söylemiştim
icim parcalandi kardesm =( neden agliosn blmem ama umarim agladiguna deyecek bri icin agliosun =( goz yaslirini kendn silmek zorunda kalman ck kotu bsy demi =( sni aglatan kisi deglde sn siliosn gozunun yasini
sorun orada benı aglatan bır kısı yok olsaydı dha guclu olurdum
ne oldgnu anlt istrsen ozelden yazablrsn dinlerm
Erkekler ağlar ama bilmez kadınlar bunu.
Erkeğin göz yaşları içine akar ve zamanla yosun tutar kalbi bu yüzden...
Basarken dikkat etmeli kadınlar o yüreklere. :): #SinirliBiber
https://i.hizliresim.com/jvNzm9.gif
Erkekler ağlamaz diyene inanma
Onların kalbi tastandir sanma
Gulmesini bizde biliriz ama
Ağlamazsiniz deme bizde ağlarız...
Cevap
6Cevap
dürüst ol kaç senaryo geçti aklından bunu yapmak için. benim aileme bişey olduğunu düşünmem yeterli oluyor
bazen ağlamak istediğimde kurarım senaryo ama.. bu gerçekten bir ağlama..
Sevdiceğimi gördüm 1 buçuk yil önce ayrilmistik sadece 5 saatliğine o zaman aglamisti. Ne oldu sana niye agladin?
Kıyamam ya. O an herşeyi yapabilirim heralde tanıdığım bir erkek ağlarsa.
:) diosun
ağlarken selfie cekineni de ilk defa görüyorum. gerçekten bu kadar boş varlıklar mısınız?
aynen öyleyiz
Erkekler ağlamaz sil gözyaşını diyor şarkı. Üzülme umut hep var neye üzüldüğünü bilmiyorum ama bir çaresi vardır elbet.
İnsanın içine birşey işledimi çıkmıyor işte umutsuzluk çaresizlik.. herşey herşey işte
Kadını erkeği yok herkesi yoran birşeyler var hayatta ve bunlar bizim sınavımız. Neden umutsuzsun çaresizsin?
uzun upp uzun hikaye yaşım kadar uzun işte.. kendim kendim ve hayat
bende zayıf hissederim kendimi o an saklanmak isterim biryerlerde
ağlayan erkek görünce ben de ağliyorum. gözlerim doldu iyi mi :'(
Adamim senin üzüntün nedir? Yorumlarina bir göz gezdirdim hep bir aci hep bir keder dolu sözlerin.
Problem neyse sıkma canini elbet zaman her seyin ilacidir
eski sevgilimde aglamıstı ağlayan insanlara kıyamıyorum ama masum olanlara
Yok l*n ben baya ayı gibi agliyom bagıra bagıra icimden geldiginde.
amcam vefat ettiğinde babam Ağlamıştı onu hayatımda ilkez ağlarken gördüm
Anlat derdini bana dostum
bikedimbileyok işte
oyyy dert ortagı olmuşuz ya :)) yalnız mı kaldın aldatıldın mı dostların ihanet mi etti? :(
yalnızlık biraz.. hepside var işte zamansızlık dolma dediğimiz sey
anladım Allah yardımcın olsun :(
sağolasın
sevıdıgnımımı oldurdun?
Kotu ya aglamayin siz :/
Erkekler alamasın mümkünse
neden çok mu iğrenç
Gösteri mi yapıyon napalım
Kim aglatti seni
Hayat...
hiçbirşey belkide bu yüzden
kim üzdü seni l*n
Kader.. hayat..
Hayrola, noldu ki?
Sevdiğin bir insanı kendi ellerinle öldürmek böyle birşey düşün.
Ne oldu
güzel şeyler
Samimiydim
güzel şeyler olmadı
Erkekler ağlamaz
Ağlama dik dur
Yaşamakla ölmek arasındaki ince çizği bu... başka birşeye sığınamıyorsun
Rabbine sıgın!
bütün bunların olmasını isteyen o zaman. ne diyebilirim ki görüyor duyuyor biliyor.
O zor zamanlarında onu hatırlayıp hatırlamamayıp diye deniyor ve her karanlıgın aydınlık olduğunu kendisi söylüyor.. dua et
Ben biliyorum napmak istediğini. Beni yalnızlaştırmak bütün zaaflarımdan kurtarmak sadece kendim olduğumu bilmemi ondan başka kimse olmadığnı idrak etmemi , ve sadece ona güvenmemi onu sevmemi kalbimde ondan başkasına yer olmamasını istiyor bunu yapmak istiyor ama ben buna dayanamıyorum.
Seni seviyor işte dayanabilecek gücün varki bu imtihana tabi tutuluyorsun: )
yok olsa böyle ağlamazdım hergece her gece
Ben seni tanıyorum sanki yoksa yanılıyor muyum?
sanmıyorum
Peki.. ama tavsiye edeceğim tek şey yaratanasıgın ve 11besmele duasını sık sık yap
sağolasın dua et
Allah yar yardımcın olsun kardeşim
amin sağolasın. senle konuştuk galiba daha önce
Gerçekten mi?
sen bidaha ağlama
Hayır ne oldu ki küçük mü gördünüz?
@orijinalmizah
ağlayan insan fotoğrafını çeker mi hiç? hayır ağlamamış demiyorum ama duygusuzca
Üzgün bir insan acısını halini paylaşmak istemiş olamaz mı peki
@orijinalmizah
hayır olamaz?
Olabilir
birgün öyle şeyler kaybedersin ki ağlamayı ve bunu göstermeyi bırak daha kötü duruma düşersin. Ama allah sizi bu duruma düşürmez çünki o sen gibilerine her istediğini verir verirki bir daha karşıma gelmesin diye. istediğini söyleyebilirsin sorun değl
@orijinalmizah
hayır olmaz dedim! olamaaaz! :, D
soran kardeş ne oldu ki ağladın çok merak ediyorum? ailenden birisini kaybettin mi sen hiç?
dert dinlemeyi bilmeyene ve böyle ukelaca konuşanlara birşey anlatılmaz kardeş bizim buralarda. er sözü er yüzüne söylenir. önce önyargılı olma.
Olur diyorum :)
peki tamam şu an önyargılı değilim söyle şimdi :-)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar