Ben onu hiç sevmedim ama ısrarıyla kabul etmiştim? hep taciz ediliyor gibi hisediyordum ama sonra bana kötü davranıp beni terketi?

Suç bende mi burada? hep suçlu hisediyorum kendimi

İlişkiyi kabul ettikten sonra onu sevmeye başlamıştım ama o tam terzi ilk redettiğim için sanırsam bana kötğ davranmaya başlamıştı ve en son terkettiktwn sonra beni naısl tavladığını bana göstermişti beni gıcık etsin diye sonra da exine dönmüştü ondan da başka bir kıza sanırım

Ben onu hiç sevmedim ama ısrarıyla kabul etmiştim? hep taciz ediliyor gibi hisediyordum ama sonra bana kötü davranıp beni terketi?
Cevapla