Bana acı çektirdi ondan ayrıldım ama ona haksızlık mı yaptım acaba hissi hiç gitmiyor içimden neden?

Merhaba. Bana psikolojik işkence yaptı, telefonunda adım bile yazmıyordu saçma sapan bazı harfler... gelip beni görmesi için artık ağlardım ama o gelmedi. beni aldattı bende artık dayanamadım ondan ayrıldım. Ama sürekli içimde ona haksızlık etmişim gibi bir his var ve bu his hiç geçmiyor. Sizde de oluyor mu böyle hisler arada aklıma geliyor sanki onu haksızlık etmişim ve gözlerim doluyor vicdanım rahat değil ama ondan ayrılmasaydım şu an daha kötü durumda olacaktım onu da biliyorum bir çıkmazın içindeyim. 😔😔😔 ve en kötüsü onu çok özlüyorum 😭😭😭😭
Bana acı çektirdi ondan ayrıldım ama ona haksızlık mı yaptım acaba hissi hiç gitmiyor içimden neden?
Cevapla