Onu çok sevdim ama bütün fedakarlıklara rağmen o beni hiç umursamadı. İntikam?

Onu çok sevdim ve onun için yaptıklarımı yazsam bunları nasıl yapmışsın dersiniz. Ama yaptım ve pişman mıyım? Bilmiyorum belki. Çünkü beni hiç sevmedi. Sadece eski sevgilisini unutmak için duygusal yaralarını kapatmak için beni umutlandırdı. Şimdi ondan tamamen soğudum ve buna bozuk. Arıyor ve saldırgan bir tutumla neden kendini aramadığımı soruyor. Benim tek isteğim ise bu kıza ben ne yapmışım dedirtmek, en azından içinin bir acıması. Bana akıl verir misiniz?
Onu çok sevdim ama bütün fedakarlıklara rağmen o beni hiç umursamadı. İntikam?
Cevapla