Küçüklüğümden beri çok sessiz içe kapanığım kimseyle sohbete giremiyuporum yaşım 30 oldu artık beni zorluyor bu durum ne yapabilrm?

artık biraz sosyal olmak insanlarla kaynaşmak istiyorum hiç arkadaşım yok doğru düzgün sosyal çevrem yok artık bu konuda biraz geliştirmek istiyorum kendimi özgüvenim çok düşük

Küçüklüğümden beri çok sessiz içe kapanığım kimseyle sohbete giremiyuporum yaşım 30 oldu artık beni zorluyor bu durum ne yapabilrm?
Cevapla